33 Reacties

3 jaar geleden

Wolvet, werkt het beste! Je kunt het vinden als tepelcreme bij de kruidvat.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje had er ook last van, maar kwam vooral door de billen doekjes. Deze maak ik nu zelf met nalys keukenpapier, kokos olie en 99% aloe vera.. Verder smeer ik bijna iedere verschoning een olie of crème. En aylin reageerde ook niet goed op Kruitvat luiers dus ik gebruik pampers pure/harmonie. Mijn baby heeft hele mooie, zachte, gave billetjes 💖

3 jaar geleden

Wasbare billendoekjes met kamillethee, kokosolie en lavendelolie :) Dan lanoline smeren 🤞🏼

3 jaar geleden

Serozinc spray van La Roche-posay, werkt snel en is heel hygiënisch

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Oh echt ik had juist het idee dat dat super goed werkt! Binnen een mum van ...
Je mag absoluut maïzena gebruiken! Als je het maar goed schoonmaakt. Wordt ook als advies op CB en huisarts gegeven.

3 jaar geleden

Zinkzalf en maïzena, combinatie. Was binnen 2 dagen over 💪

3 jaar geleden

Inotyol

VRIEND

3 jaar geleden

Dankjewel voor de reacties allemaal jullie zijn toppers We gebruiken nu aantaal dagen bepanthen zalf en het help hij heb nu nergens meer last van maar we blijven nu bij bepanthen zalf gebruiken geen sudocrem meer voor DJ Merk echt dat het help ook als hij een poepluier heb gehad krijg ik het makkelijker de af beter dan met de sudocrem

3 jaar geleden

Onze dochter had dat ook laatst, ik gebruikte eerst sudocreme maar heb toen bepanthen gehaald en dat hielp een stuk beter, binnen een dag was het al een stuk minder, ook wat vaker de luier verschonen en alleen met water de billetjes schoonmaken en goed droogdeppen na de tijd heeft hier goed geholpen! Hoop dat het snel beter gaat!

3 jaar geleden

Ik gebruik dactozin heel goede zalf voor rode billen door tandjes 😊

3 jaar geleden

Nertsolie (minkoil) van Mylène... werkt hier heel goed!

3 jaar geleden

Ook opletten met welke doekjes je gebuikt. Probeer pure doekjes te gebruiken. Of anders een warm washandje zeker als het open is. Liever deppen dan vegen.