9 Reacties

3 jaar geleden

Ik neem haar op schoot op de bank en zet iets van bumba aan. Dan is ze vaak wel afgeleid en soms wiebelt ze een beetje met haar handje en zeg ik “AH KIJK BUMBA!!” En dan is ze weer afgeleid. Je moet wel snel maar voorzichtig werken😂

3 jaar geleden

Bumba inderdaad! Ook met drukke buien op het aankleedkussen :p

3 jaar geleden

Het is hier ook een drama, oudste wou het ook nooit. Zo is tandenpoetsen ook een hel. Nagels probeer ik te doen als ze bij mij ligt te drinken, maar super werkt dat ook niet.

3 jaar geleden

Ik doe het ook tijdens de fles maar blijft lastig idd

3 jaar geleden

Hier gewoon in de stoel ik vertel wat ik ga doen tijdens de handeling waardoor ze meer gefocust is op wat ik zeg dan op wat ik doe 😊 werkt hier prima

3 jaar geleden

Hier ook afleiden en geruststellen. Het is spannend en alles komt goed.

3 jaar geleden

Ik zet een kort filmpje op YouTube op, net genoeg tijd om snel al die vingertjes onder handen te nemen terwijl ze op mijn schoot zit. Topper is hier: olélé moliba makasi, soort Afrikaans deuntje waar ze gefascineerd naar kijkt iedere keer weer. Teentjes doe ik als ze op verschoningskussen ligt en met een speeltje bezig is, of papa haar afleid.

3 jaar geleden

Dit is bij ons ook lang drama geweest, nu zet ik juf Roos op en zet haar tussen mijn benen zodat ik over haar schouder haar nagels kan knippen. In het begin probeerde ze haar handjes nog los te wriemelen maar ik heb ze stevig vastgehouden, nu is ze het gewend en vindt ze het prima zolang ze Juf Roos mag kijken.

3 jaar geleden

Reactie op odblisa

Ik zet een kort filmpje op YouTube op, net genoeg tijd om snel al die vinge ...
Goeie tip, ga ik eens proberen