15 Reacties

5 jaar geleden

Hier werkt de speen erg goed en niet te snel omhoog met boeren

5 jaar geleden

Drinken geven. Baby's kunnen hikken en drinken tegelijk en dan gaat t over (tip kreeg ik van de kraamzorg)

5 jaar geleden

Bij ons helpt het ook goed om drinken te geven, het is dan vaak na een paar minuten al over.

5 jaar geleden

Ik weet niet of je kunstvoeding geeft en misschien is het wel gezegd. Maar als je poeder in gedaan hebt met vorkje roeren ipv rustig schudden, scheelt een hoop lucht. Sindsdien gaat het hier stuk beter. ( kraamzorg zei hier namelijk gewoon rustig schudden) roeren helpt veel beter

5 jaar geleden

Reactie op FemkeXx-24

Drinken geven. Baby's kunnen hikken en drinken tegelijk en dan gaat t over ...
Ja dat viel me wel.op hahaha maar ze krijft de hik als de fles op is dus dan wilt ze niks meer

5 jaar geleden

Reactie op Annn20

Ik weet niet of je kunstvoeding geeft en misschien is het wel gezegd. Maar ...
Ik geeft kv en roer idd met een vork thanksss

5 jaar geleden

Reactie op Annn20

Ik weet niet of je kunstvoeding geeft en misschien is het wel gezegd. Maar ...
Ik doe met lepeltje

5 jaar geleden

Ik geef vaak nog een paar slokjes melk inmiddels k.v. en dan is hij er zo vanaf

5 jaar geleden

de tip die ik ergens las was om de baby even warm te maken dus even in een hydrofiele doek rollen een paar minuten. Bij mijn kleine helpt het in ieder geval wel. De hik kan namelijk komen doordat de kleine het koud heeft.

5 jaar geleden

Hier het zelfde paar keer per dag. Hij heeft ook reflux.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik bewaar altijd een beetje melk en als ze geboert heeft dan krijg ze meestal de hik en dat slokje is meestal net genoeg dat het weg is

5 jaar geleden

Nog een slokje melk geven ?

5 jaar geleden

Hier helpt het extra drinken ook niet. Ik geef bv. Lees graag mee.

5 jaar geleden

Reactie op xxxccxxx

Hier helpt het extra drinken ook niet. Ik geef bv. Lees graag mee.
Hier ook niet met bv

5 jaar geleden

Dit topic is al even geleden dus ik weet niet of jullie kindjes nog veel last van de hik hebben. En ik weet ook niet hoe goed/fijn dit is met verborgen reflux, maar hier werkt het super om hem even op zijn buik te laten spelen. Dan is de hik binnen paar minuutjes over.