Iemand tips fijne luiers die niet doorlekken?
Op dit moment hebben wij de Etos luiers puur en zacht. Heel tevreden mee maar sinds kort (buikslaper en enorme drukke slaper) is ze in de ochtend kletsnat en ook na haar middag slaapje. Ze draagt tijdens haar slaapjes al een maat groter luier.
Wij hadden eerst pampers en gebruik nu sinds kort de kruidvat luiers.. had ik veel eerder moeten doen. Ik vind ze ten eerste veel goedkoper en ze zitten net als pampers als je het mij vraagt. Ook van door lekken geen last.😁
Wij hadden altijd pampers maar deze lekte vooral snachts regelmatig door. Nu gebruiken we Kruidvat en nooit problemen mee. Ik zou deze dus zeker een keer uitproberen.
Wasbare luier, anavy night met wolbroek. Heel fijn! Kun je zo bij boosten daT je geen lekkages hebt.
Je kunt ook nog proberen de luier achterstevoren te dragen.
Woezel en pip van de etos zijn heel fijn, zijn wat zachter dan die van de Kruidvat vind ik en lekker hier nooit door. In de nacht gebruiken wij de pampers broekjes . Gaat hier (bijna) altijd goed !
Kruidvat luiers stonken hier geel erg naar urine. 1 druppeltje en ik kon hem alweer vervangen. Wij gebruiken nu al een hele tijd bonbebe. Super tevreden over!
Hier ook de Woezel en Pip van Etos en dan de broekjes.. in de nacht nog nooit doorgelekt! Af en toe overdag, maar dan zat de luier ook net wat scheef oid.