46 Reacties

3 jaar geleden

Wij hadden eerst pampers en gebruik nu sinds kort de kruidvat luiers.. had ik veel eerder moeten doen. Ik vind ze ten eerste veel goedkoper en ze zitten net als pampers als je het mij vraagt. Ook van door lekken geen last.😁

3 jaar geleden

Gewoon kruidvat. Erg tevreden over! AH niet😋 Is ook wel persoonlijk denk ik;)

3 jaar geleden

Wij hebben ook kruitvat vanaf het begin. In het begin ook van de etos gehad en idd altijd doorlekkers.

3 jaar geleden

Kruidvat of trekpleister 👌

3 jaar geleden

Pampers baby-dry pants. Super fijn 👌

3 jaar geleden

Wij hebben Pampers Harmonie. Nooit een lekkende luier

3 jaar geleden

Wij hadden altijd pampers maar deze lekte vooral snachts regelmatig door. Nu gebruiken we Kruidvat en nooit problemen mee. Ik zou deze dus zeker een keer uitproberen.

3 jaar geleden

Reactie op Tamaradaniel

Wij hadden eerst pampers en gebruik nu sinds kort de kruidvat luiers.. had ...
Alsof ik mezelf hoor praten 😂

3 jaar geleden

Voor de nacht luierbroekjes van pampers baby dry en veeeel eerder moeten doen, nooit meer doorgelekt of sochtends nat wakker!

3 jaar geleden

Idd luierbroekjes van pampers voor 's nachts

3 jaar geleden

De pampers van etos zijn ook erg fijn! Ik gebruik de etos merk of anders kruidvat merk!

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Alsof ik mezelf hoor praten 😂
Hihi😄😄

3 jaar geleden

Wasbare luier, anavy night met wolbroek. Heel fijn! Kun je zo bij boosten daT je geen lekkages hebt. Je kunt ook nog proberen de luier achterstevoren te dragen.

3 jaar geleden

Reactie op GBH

Pampers baby-dry pants. Super fijn 👌
Wij hebben ook pampers harmonie. Lekt niet door.

3 jaar geleden

Hier ook een buikslaper altijd die van kruidvat gehad zijn goed 1 keer door gelekt maar die dag sliep die ook wel lang maar ik blijf bij kruidvat

VRIEND

3 jaar geleden

Woezel en pip van de etos zijn heel fijn, zijn wat zachter dan die van de Kruidvat vind ik en lekker hier nooit door. In de nacht gebruiken wij de pampers broekjes . Gaat hier (bijna) altijd goed !

3 jaar geleden

Kruidvat luiers stonken hier geel erg naar urine. 1 druppeltje en ik kon hem alweer vervangen. Wij gebruiken nu al een hele tijd bonbebe. Super tevreden over!

3 jaar geleden

Pampers

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook de Woezel en Pip van Etos en dan de broekjes.. in de nacht nog nooit doorgelekt! Af en toe overdag, maar dan zat de luier ook net wat scheef oid.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Kruidvat luiers stonken hier geel erg naar urine. 1 druppeltje en ik kon he ...
Idd kruidvat stinken ze enorm na de 1ste plas. Niet normaal. Wij gebruiken pampers nu.