20 Reacties
2 jaar geleden
Ik maak traktaties voor mijn bedrijfje. Ik zou een knijpfruit, doosje Rozijntjes, z’n toeter en dan stoepkrijt. Super leuk!
2 jaar geleden
Hier ook niet zoon creatieve moeder, heb bij ; gifts by tinky iets samen laten stellen en ik hoef het zelf niet in elkaar te maken, Ideaal vind ik het.
2 jaar geleden
Onze kast staat echt al helemaal vol met alle bellenblazen van traktaties🤪 ik ga kleine kwarktaartjes maken. Ik heb ronde kartonnen doosjes met deksels gekocht (geschikt voor vloeistoffen), een pak dr oetker aardbeien kwarktaart en die leuke gekleurde kinderlepels van de ikea. Een dag van tevoren maak ik die kwarktaartjes wat zo klaar is, deksel erop, een lepel erop plakken en een gepersonaliseerde sticker met de naam van mijn dochter en Hoera 2 jaar
2 jaar geleden
Reactie op ElinexY
Hahahahaha 🤣
Hier word dat echt bijna niet gegeven.
Wij krijgen echt rozi ...
Hoef je dat in ieder geval niet meer te kopen😂😂 bij ons wordt dat meteen tijdens het trakteren opgegeten! Ik vind het daarom ook niet zo leuk om als de zoveelste ouder rozijntjes te trakteren haha
2 jaar geleden
Reactie op Chanel-
Onze kast staat echt al helemaal vol met alle bellenblazen van traktaties🤪 ...
Ja echt hè, we hebben het afgelopen jaar genoeg bellenblaas gekregen om alle kindjes van de groep weer mee te trakteren. Ik heb zelf sowieso niet zoveel met die kleinigheidjes, hier verdwijnt het vrij snel in de prullenbak. Enige uitzondering zijn van die mini boekjes, die komen vaak nog wel van pas.
Ik denk dat wij een grote schaal fruit meegeven en dan soorten die ze op de groep niet veel hebben (mango, aardbei etc). Dan laten ze de kinderen lekker zelf helpen met snijden, ook nog eens een leuke activiteit.
In plaats van kleine cadeautjes per kind zou je ook iets groters voor de groep kunnen overwegen. Wij hebben toen de oudste 4 werd het grote kartonnen van de gele ballon gegeven. Daar maken ze bij de peutergroep nog steeds dankbaar gebruik van.
2 jaar geleden
Deel 1 van de traktatie, een stuiterbal in vloeipapier met een lintje, komt samen met een doosje rozijntjes in een mooi papieren tasje.