20 Reacties

2 jaar geleden

Ik maak traktaties voor mijn bedrijfje. Ik zou een knijpfruit, doosje Rozijntjes, z’n toeter en dan stoepkrijt. Super leuk!

2 jaar geleden

Hier ook niet zoon creatieve moeder, heb bij ; gifts by tinky iets samen laten stellen en ik hoef het zelf niet in elkaar te maken, Ideaal vind ik het.

2 jaar geleden

Ik had bij de tweede verjaardag een snoepzakje gevuld met ballon, stickers, rozijntjes, stempeltje, paaseitjes en een koekje. Vond het zoveel werk hahah, toen zag ik opeens een afbeelding voorbijkomen. Ik denk dat ik dat voor de derde verjaardag doe

2 jaar geleden

Stoepkrijtje en bellenblaas.

2 jaar geleden

Ik ga zoiets maken als traktatie

2 jaar geleden

Reactie op Reb0396

Ik ga zoiets maken als traktatie
Dit is ook leuk aangezien hij dol is op auto’s. Bij de action heb je ze voor 1e dacht ik

2 jaar geleden

Ik heb een tasje met een miniboekje wat stempeltjes en wat lekkers in een tasje gedaan. De meeste traktaties worden op de opvang al helemaal uit elkaar getrokken bij ons omdat ze met het speelgoed willen spelen en het eten op willen eten.

2 jaar geleden

Hier een dreumeskoekje doosje rozijntjes een bellenblaas en roltong...

2 jaar geleden

Onze kast staat echt al helemaal vol met alle bellenblazen van traktaties🤪 ik ga kleine kwarktaartjes maken. Ik heb ronde kartonnen doosjes met deksels gekocht (geschikt voor vloeistoffen), een pak dr oetker aardbeien kwarktaart en die leuke gekleurde kinderlepels van de ikea. Een dag van tevoren maak ik die kwarktaartjes wat zo klaar is, deksel erop, een lepel erop plakken en een gepersonaliseerde sticker met de naam van mijn dochter en Hoera 2 jaar

2 jaar geleden

Reactie op Chanel-

Onze kast staat echt al helemaal vol met alle bellenblazen van traktaties🤪 ...
Hahahahaha 🤣 Hier word dat echt bijna niet gegeven. Wij krijgen echt rozijntjes en dreumeskoekjes voor het leven.

2 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Hahahahaha 🤣 Hier word dat echt bijna niet gegeven. Wij krijgen echt rozi ...
Hoef je dat in ieder geval niet meer te kopen😂😂 bij ons wordt dat meteen tijdens het trakteren opgegeten! Ik vind het daarom ook niet zo leuk om als de zoveelste ouder rozijntjes te trakteren haha

2 jaar geleden

Reactie op Chanel-

Hoef je dat in ieder geval niet meer te kopen😂😂 bij ons wordt dat meteen ...
Snap ik! Echt een super leuk idee van de taartjes.

2 jaar geleden

Reactie op Emwn

Hier een dreumeskoekje doosje rozijntjes een bellenblaas en roltong...
Erg uitgebreid! 😅

2 jaar geleden

Reactie op Chanel-

Onze kast staat echt al helemaal vol met alle bellenblazen van traktaties🤪 ...
Ik volg het al lezend niet laat staan makend 😂

2 jaar geleden

Reactie op Chanel-

Onze kast staat echt al helemaal vol met alle bellenblazen van traktaties🤪 ...
Ja echt hè, we hebben het afgelopen jaar genoeg bellenblaas gekregen om alle kindjes van de groep weer mee te trakteren. Ik heb zelf sowieso niet zoveel met die kleinigheidjes, hier verdwijnt het vrij snel in de prullenbak. Enige uitzondering zijn van die mini boekjes, die komen vaak nog wel van pas. Ik denk dat wij een grote schaal fruit meegeven en dan soorten die ze op de groep niet veel hebben (mango, aardbei etc). Dan laten ze de kinderen lekker zelf helpen met snijden, ook nog eens een leuke activiteit. In plaats van kleine cadeautjes per kind zou je ook iets groters voor de groep kunnen overwegen. Wij hebben toen de oudste 4 werd het grote kartonnen van de gele ballon gegeven. Daar maken ze bij de peutergroep nog steeds dankbaar gebruik van.

2 jaar geleden

Banaan versierd en emmertje gevuld van de action

2 jaar geleden

Ik ga voor een vierkant ijsbekertje met 2 spekjes, rol-toeter en ballon. Papiertje met sticker ‘hoera 2 jaar’ erop en strik erom en klaar 😄

2 jaar geleden

Mijn kleine wordt ook bijna 2 en gaat dan ook meteen van groep wisselen op de opvang. Dus ik doe zoiets en ipv een cadeautje doe ik er een briefje op. Daarop zeg ik iets van : vroom….ik ben alweer 2 en mag door naar de volgende groep. Leuk toch?! 😊

2 jaar geleden

Deze hebben wij gemaakt! Een Nijntje waskrijt, een speeldier en een doosje rozijntjes.

2 jaar geleden

Deel 1 van de traktatie, een stuiterbal in vloeipapier met een lintje, komt samen met een doosje rozijntjes in een mooi papieren tasje.