60 Reacties

3 jaar geleden

Voor de 1e verjaardag ofcourse.. 馃コ

3 jaar geleden

Ik lees graag me! Ben daar ook al een paar dagen over aan het denken en kom er niet uit haha

3 jaar geleden

Ik zou eerst even goed navragen of je mag trakteren 馃檲, bij ons op het kdv zijn ze er mee gestopt vanwege corona en gaat waarschijnlijk altijd zo blijven.

3 jaar geleden

Reactie op Joyceg

Ik zou eerst even goed navragen of je mag trakteren 馃檲, bij ons op het kdv ...
Wij hebben een gastouder en zij heeft 7 kindjes. Ze heeft ook aan Sinterklaas gedaan.. maar anders doe ik de cadeautjes gewoon in een tas en laat ik ze de gastouder uitdelen. 馃槉

3 jaar geleden

Wij hebben bij de oudste bellenblaas gedaan, had ik een vlinder van geknutseld. De jongste kreeg laatst een boekje van nijntje. Je hebt van die uitdeelboekjes, is ook wel heel leuk. Rozijntjes / abrikoosjes zijn ook altijd goed.

3 jaar geleden

Wij doen een uitdeel zakje van Nijntje met daarin een uitdeel boekje van Nijntje een ballon van Nijntje en rozijntjes.

3 jaar geleden

Zat alleen te denken dan heeft de gastouder niets 馃 alleen de kindjes. Wat doen jullie daar voor?

3 jaar geleden

Wij doen mini kikkerboekjes op het kdv. In celofaan verpakt met een lintje erom. Bij ons mag je nog steeds trakteren! Alleen wel alles verpakt.

3 jaar geleden

Zat alleen te denken dan heeft de gastouder niets 馃 alleen de kindjes. Wat ...
Oh goeie, nog niet over nagedacht 馃ぃ馃檲

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Wij hebben bij de oudste bellenblaas gedaan, had ik een vlinder van geknuts ...
Oh dat gaat mij misschien ook nog wel lukken 馃榿

3 jaar geleden

Ik heb een x de hoofd van bumba de clown uitgeprint, dan de neud eruit knippen en vervangen door een danoontje, was een groot succes馃槈

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Oh dat gaat mij misschien ook nog wel lukken 馃榿
Was niet heel lastig, ik ben ook totaal niet creatief 馃檲

3 jaar geleden

Knijpfruit met een printable. Heel easy, leuk en gezond 馃榿馃憤

3 jaar geleden

Ik heb deze besteld op Ali en wilde er rozijntjes of iets in doen. Voor de gastouder zelf ben ik ook nog op zoek!

3 jaar geleden

Wij gaan voor de uitdeelboekjes van Woezel en Pip voor de kindjes rond 1 jaar en voor de kindjes die ouder zijn (2-4 jaar) hebben we mini houten puzzels van 9 stukjes. Ga er ook nog iets te knabbelen bij in doen. Op AliExpress heb ik deze papieren cadeautasjes besteld. Voor onze gastouder moet ik nog even nadenken. Ik denk iets van een geknutseld iets met voet- of handafdruk en wat lekkers.

3 jaar geleden

Wij gaan niet trakteren 馃檲 bij de oudste ook niet gedaan. Ze krijgen er zelf nu nog niks van mee dus vind het een beetje geld verspilling 馃槄

3 jaar geleden

Van de opvang hebben wij 2 keer een badeendje gekregen van een kindje die jarig was. Vind dat zelf best een leuk cadeautje haha

VRIEND

3 jaar geleden

Ik ga een soepstengel met een vingerpopje erop uitdelen. Dat mag tenminste iedereen hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

Ik ga een soepstengel met een vingerpopje erop uitdelen. Dat mag tenminste ...
Is ook mijn plan! Hebben het bij de oudste ook gedaan, was een succes. En nu op een andere kdv dus kan het gewoon nog een keer :-)

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

Ik ga een soepstengel met een vingerpopje erop uitdelen. Dat mag tenminste ...
Wij mogen nu alleen maar verpakte dingen geven. Ik weet niet hoe dit bij jullie is.