60 Reacties

3 jaar geleden

Ga niet trakteren. Die een jarigen snappen er nog niks van. Je bent gewoon eigenlijk als ouder die andere ouders aan het trakteren. Beetje onzinnig, haha

3 jaar geleden

Wij gaan deze printables kopen...daar doen we danoontje l/babyyoghurt onder waarop de beestjes staan 😊

3 jaar geleden

Reactie op MOMMYOFC

Wij gaan voor de uitdeelboekjes van Woezel en Pip voor de kindjes rond 1 ja ...
Hi! Wat een leuke zakjes, mag ik vragen hoe je die gevonden hebt? Zit al een tijd te kijken op alie maar ben deze nog nooit tegengekomen 😅

3 jaar geleden

Wij hebben toen de oudste 1 werd bellenblaas met een doosje rozijntjes gegeven. Pas daarna merkte ik hoe vaak we eigenlijk zoiets kregen en hoe vaak het in de prullenbak verdween 😬 bij bellenblaas nummer 4 vond ik de voorraad toch meer dan groot genoeg. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar de laatste tijd lijkt het hier de trend om steeds grotere traktatie te geven. Mijn peuter kreeg laatst een pakket wat voldoende tussendoortjes bevatte voor de hele week en dan ook nog zo’n uitdeelboekje erbij. Ik zou bij traktaties dus goed bedenken wat je precies wil. Als anderen het meteen weggooien is ook zonde toch 🤷‍♀️ vroeger was een traktatie vooral iets lekkers. Op de basisschool is het dat ook weer. Maar op de een of andere manier is het bij de opvang toch anders. In oktober wordt de oudste 4. We hebben bedacht dat we dan geen kleine cadeautjes per kind geven, maar juist iets wat wat groter is voor de hele groep. Een mooi boek of een leuk spel ofzo. Daar hebben ze uiteindelijk meer aan denk ik. Ben alleen nog aan het twijfelen of we dat voor de jongste ook al doen. Ik neig nu naar niet. De komende jaren gewoon een doosje rozijntjes ofzo. En dan geen geld stoppen in de extra dingen maar dat budget bundelen om na 4 jaar wat moois achter te laten.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Wij hebben toen de oudste 1 werd bellenblaas met een doosje rozijntjes gege ...
Ik vind het zo lastig. Wil ook wel wat lekkers geven, maar onze gastouder heeft nu een kindje van 11 weken en 1 van 3,5 jaar. En alles daar tussenin.. wat geef je dan 🤔 Zat ook echt aan iets te denken van 1 a 2 euro per kind.. (6 kindjes naast Maud)

3 jaar geleden

Rare vraag misschien... maar geven jullie alleen de kindjes wat die er zijn op de dag van het vieren? Of laat je wat achter voor de andere die op andere dagen komen? Vind wel lastig allemaal...

3 jaar geleden

Rare vraag misschien... maar geven jullie alleen de kindjes wat die er zijn ...
Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar! Daar zit ik ook een beetje mee..

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Ik vind het zo lastig. Wil ook wel wat lekkers geven, maar onze gastouder h ...
Is ook lastig! Iets wat voor alle leeftijden leuk/lekker is is er bijna niet. Rozijntjes die wij kregen toen de oudste te jong was bewaarde ik tot hij ze wel mocht. Zoiets zou dus kunnen. Of je hele budget bundelen en dus een leuk prentenboek kopen ofzo. Dat maakt het voor alle kinderen ook een feestje toch 🥳

3 jaar geleden

Rare vraag misschien... maar geven jullie alleen de kindjes wat die er zijn ...
Joëll gaat 1 dag per week naar de opvang...we houden het alleen voor diegene die ook op die dag naar de opvang gaan..en leidsters natuurlijk 😊

3 jaar geleden

Reactie op Marleen1107

Hi! Wat een leuke zakjes, mag ik vragen hoe je die gevonden hebt? Zit al ee ...
Ik kwam ze per toeval tegen 🙈 Dit zijn ze: € 3,62 15% Off | OurWarm 12 Pcs Safari Dieren Papier Gift Bag Jungle Party Decoraties Zoete Snoep Verpakking Zakken Woodland Verjaardag Feestartikelen https://a.aliexpress.com/_vpS7Gr

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Ik heb deze besteld op Ali en wilde er rozijntjes of iets in doen. Voor de ...
Die zijn leuk! Heb je een linkje?

3 jaar geleden

Bij onze oudste heb een een bak fruit meegegeven. Er waren toen 3 kindjes rond het jaar bij de gastouder. Nu zitten er ook oudere kindjes dus denk dat ik idd danootjes ofzo trakteer. Die lustte ze eigenlijk allemaal wel.

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Die zijn leuk! Heb je een linkje?
Jazeker : € 0,69 31% Off | 10Pcs Ijs Vorm Wedding Party Favor Box Candy Box Treat Box Ijs Geschenkdoos Baby Shower Verjaardag party Lade Gift Bags https://a.aliexpress.com/_mN0tj2P

3 jaar geleden

Uitdeelboekje van woezel en pip, via bol.com (je hebt er ook van nijntje etc)

3 jaar geleden

Hier ook uitdeelboekjes van Woezel en Pip, stop ik in deze tasjes met nog een stuk fruit oid erbij😊

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Hier ook uitdeelboekjes van Woezel en Pip, stop ik in deze tasjes met nog e ...
Ja leuk, die zag ik ook! Dacht nog misschien leuk om nog een badspeeltje bij te doen.

3 jaar geleden

Banaan en dan minion van maken. Of een doorzichtig zakje popcorn of rijsttafel, met watten erop als staart en dan Shawn het schaap als kop.

3 jaar geleden

Of iets van een wc rol maken en dan de traktatie erin plakken.

3 jaar geleden

We kregen laatst van een kindje van de opvang ook die badeentjes vond het een leuk idee. Die andere badspeeltjes zijn ook leuk! Van mij hoeft het ook niet over de top gewoon iets kleins voor de leuk.

3 jaar geleden

Ik ga wascokrijtjes laten maken! leuk voor iedereen en coronaproof 👍 Krijtjes & kleurtjes op FB of Insta Zakje knijpfruit voor de kleinste en iets voorverpakts voor de grotere erbij