60 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Smaas

We kregen laatst van een kindje van de opvang ook die badeentjes vond het e ...
Dit ga ik ook doen! Voor iedere leeftijd leuk. https://pin.it/2IWchvn Vind ik zo lief

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Wij hebben toen de oudste 1 werd bellenblaas met een doosje rozijntjes gege ...
Ik vind dit echt een topidee👍

3 jaar geleden

Banaan en dan minion van maken. Of een doorzichtig zakje popcorn of rijstta ...
Ik neem aan rijstWafel en geen (Indonesische) rijsttafel 🤣 best heftig voor die kleintjes 😏 Maar wel leuke ideeën 👍💪

VRIEND

3 jaar geleden

De tip van de ijsjes via AliExpress kwam ik hier tegen . Super leuk ! Exact 2 maanden onderweg geweest 😅 maar exact 4 dagen voor haar verjaardag binnen 😁 Misschien iets overdreven nu ik het zo zie , maar ach .. mijn dochter wordt maar één keer 1!

3 jaar geleden

Ik heb in overleg met de opvang een mooi voorleesboek cadeau gedaan. Daar hebben ze de komende jaren dan nog veel plezier van! De juffen waren er ook blij mee.

3 jaar geleden

Hier stoppen ze de traktaties altijd in de tas. Kunnen ouders zelf bepalen of ze het geven.

3 jaar geleden

Deze is het bij ons uiteindelijk geworden. Binnenin een danoontje 🙃

3 jaar geleden

Uitdeelboekjes van Dikkiedik :)

3 jaar geleden

Bellenblaas en toetertje

3 jaar geleden

Wauw wat een mooie knutsels! Mijn dochtertje heeft zandbakschepjes met een doosje rozijntjes uitgedeeld

3 jaar geleden

Ik heb 2 boekjes gegeven (hey baby boekje van eva mouton voor de kleinste en sssht de tijger slaapt) en dan pannekoeken gebakken (ei-bloem-sojamelk)

3 jaar geleden

Wij hebben kleine uitdeelboekjes van dikkie dik gedaan met een mandarijntje. Is erg goed in de smaak gevallen.

3 jaar geleden

Lange vingers met een vingerknuffel en doosje abrikozen

3 jaar geleden

Ik had zelf dit geregeld. Heb die figuurtjes bij de HEMA vandaan en er gewoon een koekje bijgedaan die bij de leeftijd van de andere kindjes pastte. Krijg van de kinderopvang te horen dat ze die figuurtjes nog niet eerder hadden gezien als traktatie 💪

3 jaar geleden

Hebben jullie ook nog iets getrakteerd aan de leidsters van het KDV?

3 jaar geleden

Reactie op LL1991

Hebben jullie ook nog iets getrakteerd aan de leidsters van het KDV?
Doosje chocola

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op LL1991

Hebben jullie ook nog iets getrakteerd aan de leidsters van het KDV?
Niet eens aan gedacht 🙈

3 jaar geleden

Reactie op LL1991

Hebben jullie ook nog iets getrakteerd aan de leidsters van het KDV?
Chocolaatjes

3 jaar geleden

Reactie op LL1991

Hebben jullie ook nog iets getrakteerd aan de leidsters van het KDV?
Zelfgebakken chocolate chip cupcakes 😊

3 jaar geleden

En voor de juffen hadden we een doosje met Tony Chocolonely chocolaatjes en een doosje met thee smaken.