17 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees graag mee! Wanneer beginnen jullie met een traphekje plaatsen?

3 jaar geleden

Reactie op momofdjaivey

Ik lees graag mee! Wanneer beginnen jullie met een traphekje plaatsen?
Ik wil zsm omdat ze achteruit gaat al, dus wie weet kan ze ineens wel vooruit morgen... Kan snel gaan haha

3 jaar geleden

Ik zou de Consumentenbond checken, die heeft voor traphekje een hele duidelijke test. Je kunt een week gratis lid zijn. Wij hebben een oud huis met gekke maten en hebben daardoor voor iets minder standaards moeten kiezen. Wij hebben baby dan flex waarmee we op verschillende plekken de hoek om kunnen. We hebben ze al vanwege grote broer, anders had ik ze nu nog niet geplaatst. Maar het hangt denk ik heel erg van je huis af. Als je een open trap in de woonkamer hebt moet je er veel sneller aan natuurlijk.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ik zou de Consumentenbond checken, die heeft voor traphekje een hele duidel ...
Heb je linkje? Ik heb ook een oud huis 😅😉

3 jaar geleden

Wij hebben de traphekjes al bij 6 maanden gemonteerd omdat ons zoontje toen al aan kruipen was. We hebben een open trap in woonkamer dus hij ging daar vaak heen om te kijken. Wij hebben deze: https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis/traphekjes/noma-houten-traphek-wit-1168010011.html?dwvar_1168010011_kleurnaam_60=White&cgid=#q=Traphek%2Bnoma&start=1 Werken fijn alleen bij ons was monteren wat minder vanwege onze trap. Ik zal straks een foto sturen hoe ze hangen

3 jaar geleden

Reactie op momofdjaivey

Ik lees graag mee! Wanneer beginnen jullie met een traphekje plaatsen?
Wij hadden ze vanaf de geboorte al hangen 😂. Iedereen verklaarde ons voor gek en deed er lacherig over, maar wij dachten “ja dat is echt zoiets wat je vergeet”. En ineens kon ze van de een op de andere dag kruipen, en snel ook! Wij hebben trouwens gewoon een simpele van praxis.

3 jaar geleden

Reactie op AMaerten

Wij hebben de traphekjes al bij 6 maanden gemonteerd omdat ons zoontje toen ...
Wij hebben snel iets besteld omdat ons met 5 maanden ging kruipen en de trap in woonkamer erg interessant vond. Hebben niet goed gekeken of gemeten. Dus een tip kijk goed naar je trap voordat je iets besteld. Wij hebben nu onze trap aangepast

3 jaar geleden

Reactie op AMaerten

Wij hebben snel iets besteld omdat ons met 5 maanden ging kruipen en de tra ...
Gelukkig op andere verdiepingen wel goed te monteren

3 jaar geleden

Ik heb een traphekje van safety first. Heel blij mee! Makkelijk te openen/sluiten voor ouders en relatief goed te monteren. Eerst opmeten en dan kun je extra verlengstuk bij kopen mocht het nodig zijn..

3 jaar geleden

Wij hebben deze van BabyDan op meerdere plekken in huis, kan je ook verschillende verlengstukken van kopen. Hangt al jaren en nog steeds blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Heb je linkje? Ik heb ook een oud huis 😅😉
Volgens mij via deze site: http://www.pasopshop.nl/contents/nl/d44_ALLE_TRAPHEKJES.html Ik kon foto’s insturen van onze trappen met de maten erbij. En dan dachten zij mee over wat zou passen.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Volgens mij via deze site: http://www.pasopshop.nl/contents/nl/d44_ALLE_TRA ...
Bedankt wij hebben boven aan 1 kant een schuifdeur dus niks om aan te bevestigen, dus een paar opties is dan wel prettig!

VRIEND

3 jaar geleden

Ik vroeg mij af of jullie allemaal al een traphekje hebben en zo ja welke?

3 jaar geleden

Ja ik heb er eentje van a3

3 jaar geleden

Ik heb zo een oprolbaar traphek ideaal is heeoon stevig ze vallen er niet onderdoor en het neemt weinig ruimte in. Je hoeft er niet helemaal omheen te lopen. Ze zijn alleen wel rond de 60/70 euro

3 jaar geleden

Toevallig net 2 gekocht! Hij is nu ook aan het kruipen (10 maanden) en Autostoel.... even weer lekker geshopt 😂

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Toevallig net 2 gekocht! Hij is nu ook aan het kruipen (10 maanden) en Auto ...
Welke heb je gekocht?