8 Reacties

3 jaar geleden

Hier staat in principe de tv de hele dag aan, maar ze kijkt soms ff en dan gaat ze weer door met andere dingen

3 jaar geleden

Wij hebben niet echt een richtlijn. Toen ze ziek was keken we wat meer. Hier is het niet elke dag en vaak iets van een kwartiertje dan is ze het alweer zat.

3 jaar geleden

Hier kijkt ze denk max. 30 min per dag maar als ze zelf mocht kiezen zou ze vaker willen haha

3 jaar geleden

Als ik thuis ben staat ook altijd de tv aan. Maar meestal kijkt hij er niet echt naar. Heel soms dat ie even een paar minuutjes kijkt

3 jaar geleden

Met nageltjes knippen, haha! En eind van de dag als hij moe is en we aan het koken zijn, dan mag ie soms met grote zus meekijken :-)

3 jaar geleden

Hier enkel voor het slapengaan, tijdens het flesje. Zo een 10min. Op dagen dat ze ziek is of in het weekend en het is slecht weer kan da wel eens zijn dat ze wat extra tv kijkt maar moet zeggen dat ze er snel op uitgekeken is

3 jaar geleden

Wij hebben de tv overdag niet aan. De oudste kijkt soms een paar filmjes op de telefoon, dat is dan max een half uur.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Met nageltjes knippen, haha! En eind van de dag als hij moe is en we aan he ...
Haha wij doen dat ook bij nageltjes knippen. Dan zet ik even bumba aan op mijn telefoon en lukt het net om beide handjes te knippen en dan is ze het alweer zat. Teennagels knippen is hier nog wel een ding 🤣