Advies gevraagd!
Hoi mama's, om dit verhaal kort te houden. Ik wil mijn relatie van 10 jaar beëindigen, ik heb alles geprobeerd om aan te passen, hoe meer ik me aanpas des meer kutwijf hij mij vindt..omdat ik ook meer voor mezelf opkomt. Hij heeft altijd gezegd dat hij zichzelf perfect vindt en er valt niets aan hem te veranderen, en aanpassen...nee ook niet. Hij is perfect. Wij hebben een zoon van 2, ik vraag me af wanneer ik besluit om bij hem weg te gaan, moet ik eerst een woning vinden...huis verkopen, en hopelijk werkt hij mee...verhuizen...en natuurlijk ook omgangsregeling maken over onze zoon. Hij is zo intimideren en heeft al een keer gezegd dat als wij uit elkaar gaan dat hij onze zoon alleen de dagen wilt hebben wanneer hij vrij is...wel wekelijks, dus altijd weekenden en door de weeks wanneer hij niet hoeft te werken. Dus dan hou ik de dagen over wanneer ik moet werken en zoontje bij de opvang is. Daar heb ik natuurlijk niks aan. En als ik daar niet mee eens is dan "ga ik zien". Ik vraag me af wat voor rechten ik heb? Ik heb al gegoogled en daar geeft aan dat zowel papa als mama even veel rechten hebben, wij moeten onderling afspraken maken, anders naar de rechter. Dus dan moet ik daarover met hem discussiëren (ga toch niet winnen) en als hij zoontje meeneemt kan ik hem toch niet tegenhouden. Ik voel me zo machteloos...ik wil echt bij hem weg.