11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb wel eens wat gelezen over neusspray! Zelf geen ervaring mee.. sterkte!

2 jaar geleden

Ja neusspray met xylometazoline! Pas op dat je niet perongeluk met mentol of zout pakt😅

2 jaar geleden

Aambeienzalf.....dat verdoofd ook! Werkte bij mij fijn, naast zorgen voor voldoende water drinken en vezels in je voeding.

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, vorige zwangerschap eentje ontstaan aan het eind, geen last van - nu ineens bij tweede zwangerschap (22wk) sinds paar dagen last van. Sinds vandaag ook echt veel pijn, lees eigenlijk overal dat er niet echt simpele oplossingen zijn. Tegen de pijn: - ijsklontjes in washandje > verdoofd en doet krimpen - sudocreme > verschrompelt - geen wc papier gebruiken maar vochtige doekjes zodat het niet irriteert - veel water drinken en vezels eten en veel bewegen - evt paracetamol en er zijn nog paar specifieke crèmes die goed werken, oa curanol Maar heb zelf na vandaag bedacht dat ik morgen maar even langs huisarts ga en kijk of het verwijderd kan worden want zitten, fietsen en naar wc gaan doet pijn.

2 jaar geleden

Voorschrift daflon pillen vragen aan je huisarts. Kan geen kwaad tijdens de zwangerschap en helpt binnen enkele dagen.

2 jaar geleden

Nu heb ik sinds een week een zalfje (curanolzalf). Hij is nu wat kleiner en minder pijnlijk. Stoelgang gaat gelukkig oke.

2 jaar geleden

Reactie op ejvdh

Ik heb precies hetzelfde, vorige zwangerschap eentje ontstaan aan het eind, ...
Sterkte!

2 jaar geleden

Homeoplasmine smeren en daflon nemen.. dat helpt het beste 🙏🏻

2 jaar geleden

Hoe lang duurt het voordat hij weer weg is? Ik kreeg als tip terug duwen😂

2 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Hoe lang duurt het voordat hij weer weg is? Ik kreeg als tip terug duwen😂
Dat kan volgens mij zo 2 weken duren. Misschien langer....terugduwen tikkie jij bent m😆 het moet slinken, dat lukt t beste als de boel niet geiiriteerd is of raakt.

2 jaar geleden

Ja voorzichtig terug proberen te duwen onder de douche. En curanol zalf en tabletten. Ik had na de bevalling echt een tros aambeien maar ze waren zo weg gelukkig