7 Reacties

2 jaar geleden

Hier vooral andersom herkenbaar.. Als papa alleen is met haar dan geen punt maar anders is het alles kan, maar alleen met mama.. Maar dan ook echt van samen douchen, afdrogen, tanden poetsen, broodjes smeren, voorlezen, naar bed brengen, maar ook op pad gaan. Soms als haar vader haar alleen maar aankijkt met eten dan roept ze "nee mag niet, of papa niet doen" Soms denk ik, anderen zullen wel denk " wat is daaraan de hand" Maar als ik alleen met haar ben, praat ze wel de hele tijd, " papa werken, papa thuis, papa weg, papa komt zo" Zal vast een fase zijn, de de oudste was dit trouwens helemaal niet zo..

VRIEND

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit altijd gehad, bij tijden heel frustrerend voor mij als moeder. In principe maar gewoon geaccepteerd, misschien wordt het straks anders met de tweede🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ik kan me voorstellen dat het je kwetst of dat je er wel eens verdrietig van wordt. Hier is het andersom. Ik heb wel eens aan mijn man gevraagd hoe hij dit ervaart omdat het een afwijzend gevoel kan geven, ook al is het vaak een fase. Hij legt het makkelijker naast zich neer, zegt hij!

2 jaar geleden

Hij is dit ook zo echter mag papa enkel spelen met hem. Rond de 22 maanden was dit nog erger . Nu zijn we 1 maand verder en begint het stilletjes weg te gaan soms. Helaas gewoon uitzitten dus

2 jaar geleden

Ik herken het niet bij ons zelf, daarin is het best evenwichtig volgens mij. Maar ons zoontje trekt overduidelijk meer naar beide opa's dan de oma's, tot 'ergernis' van de oma's. Als opa/oma binnenkomen en oma loopt op hem af, dan loopt ons ventje met een boog om haar heen om eerst opa een knuffel te geven 🤭 We moeten er vaak om lachen omdat het regelmatig komische scènes oplevert maar oma vindt het ook wel jammer soms. Zij is namelijk wel degene die alles doet als ze een dagje oppassen. Ik zou vooral zeggen: hang in there! Het wordt vast weer beter.

2 jaar geleden

Hier dus andersom en ben echt jaloers op jouw verhaal! In de ochtend wil ze alleen door mama uit bed gehaald worden anders is het krijsen, mega vermoeiend😴

2 jaar geleden

Mijn kind heeft dit mega extreem sinds een paar weken met mij. Eventjes niet gezien en hij knuffelt alsof z’n leven ervan afhangt. Met eventjes niet gezien ben ik nog gewoon thuis bezig hè en hij Met z’n vader. Ik probeer ze nu ook bewust vaker alleen te laten