12 Reacties
5 jaar geleden
Wij zijn met onze oudste destijds ook naar Center Parcs gegaan. Beetje wandelen en lekker zwemmen. Hij sliep goed in de wandelwagen dus in de avond samen daar gegeten terwijl hij sliep. Alles is daar aanwezig voor zo'n kleintje dus dat was super handig. Zeker voor een "eerste vakantie".
Veel plezier samen!!
5 jaar geleden
Als je naar het buitenland wilt raad ik Egypte aan! Een leuke hotel all inclusief, in november zeker betaalbaar! Het is er niet al te warm, je kunt lekker zwemmen en in de avond lekker chillen terwijl de baby in de kinderwagen slaapt. Hurghada is een prachtige plek met luxe hotels 😍
5 jaar geleden
Het is maar net waar jezelf van houdt. De ervaring is mits je een baby hebt die een beetje flexibel is dat alles wel kan. Wij zijn toen met onze 7 maanden oude zoon wezen kamperen in Zweden dit was fantastisch. Stadjes bezoeken/wandelen/zwemmen het kan allemaal. Een baby van een half jaar neem je nog makkelijk mee naar een hotelkamer, maar ook juist die huisjes die op een baby is gericht zijn heel relaxed om te doen. Eigenlijk is mijn advies (mits je dus geen huilbaby of baby hebt die heel veel ritme nodig heeft) doe vooral dit keer nog wat jullie leuk vinden. De jaren hierna is aanpassing veel meer nodig
5 jaar geleden
Wij gaan op wandelvakantie. Met kinderwagen vriendelijke paden! In een Air BnB, ben benieuwd!
5 jaar geleden
Als je het zelf geen punt vind dan vindt je baby dat ook niet. Ik ben met de oudste naar Egypte gevlogen met 7 maanden en de middelste was 8 maanden toen we op familiebezoek in Amerika gingen. Niks aan het handje. Verder zijn we altijd gewoon met de auto naar België of Frankrijk gereden. Relaxte ouders op reis betekend relaxte baby
5 jaar geleden
Reactie op Corine-24
Is er een site of iets waar je die kinderwagen vriendelijke paden kan zien ...
https://www.staatsbosbeheer.nl/Routes?routetoegankelijkheid=rolstoelvriendelijk&pagina=5&totaal=44
Deze heb ik onlangs gebruikt!
5 jaar geleden
Ja die van Staatsbosbeheer is handig! En anders inderdaad zoeken op rolstoel paden, die gaan ook met de kinderwagen ^^