6 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn met de oudste (toen 8 maanden) naar Denemarken geweest. Wel met de caravan dus konden veel meenemen. Maar ik vond de buggy toch wel erg fijn om bij te hebben zodat wij wel ergens naar toe konden, maar dat er ook geslapen kon worden in de buggy. Ik heb gehoord in voor in het vleigtuig snoepjes meenemen voor het opstijgen en landen 😉 voor de oortjes.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij zijn twee weken naar Zwitserland en Frankrijk gegaan bij diverse Airbnb's. Campingbedje, wandelwagen en fijne draagrugzak waren erg fijn dat we die bij hadden en ook babyfoon voor wanneer zij boven sliep en wij beneden konden zitten. Mijn grootste tip ben ik niet trots op maar wij hebben tablet geleend van mijn ouders en daar filmpjes van Tik Tak, Nijntje, Jokie en Jet etc. op gezet. Vooral voor reisdagen die wat langer duurde was de tablet in de auto-organizer een uitkomst (en ook mocht je kind echt heel jengelig worden als je ergens wat gaat eten, daar hebben we ook een keer een filmpje bij ingezet). Zoals ik zei, ben er niet trots op maar voor die twee weken vond ik het echt een uitkomst!

3 jaar geleden

Reactie op mama-irt

Wij zijn twee weken naar Zwitserland en Frankrijk gegaan bij diverse Airbnb ...
Wij hebben ook de tablet gebruikt als andere dingen niet meer werkte. Schaam me er echt niet voor 😉 kind blij ouders blij En de draagrugzak is voor ons echt een onmisbaar item, zo handig!

2 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Wij zijn met de oudste (toen 8 maanden) naar Denemarken geweest. Wel met de ...
Welke snoepjes moeder?

2 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Welke snoepjes moeder?
Ik heb het gehoord 😉 maar snoepjes waarop ze kunnen zuigen zodat de oren open blijven.

2 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Ik heb het gehoord 😉 maar snoepjes waarop ze kunnen zuigen zodat de oren o ...
Hebt jij voorbeeld moeder?