10 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn toen onze dochter 1,5 was naar Sri Lanka gevlogen. Als het kan zou ik vragen voor een plek met baby bedje. Als er weinig hele kleine baby's op de vlucht zitten dan kunnen de iets grotere kinderen daar ook zitten. Ze passen niet meer in het baby wiegje, maar je hebt er veel meer ruimte, zodat ze op de grond kunnen spelen. Neem verschillend speelgoed en boekjes mee. En laat ze bij opstijgen en dalen wat eten/drinken (zodat ze geen last hebben van de oren).

2 jaar geleden

Reactie op MB82

Wij zijn toen onze dochter 1,5 was naar Sri Lanka gevlogen. Als het kan zou ...
Met welke dingen moeder voor de oren?

2 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Met welke dingen moeder voor de oren?
Als ze wat eten of drinken (maakt niet uit wat, wel handig als ze er lang over doen), dan doet het niet zo'n pijn aan de oren doordat ze regelmatig slikken

2 jaar geleden

Reactie op MB82

Als ze wat eten of drinken (maakt niet uit wat, wel handig als ze er lang o ...
Ja ben ik bang ze wilt niet eten of drinken..

2 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Ja ben ik bang ze wilt niet eten of drinken..
Knijpfruit of wat lekkers drinken doet het altijd goed toch?

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft tot haar 4e geen last gehad van de oren, mijn zoontje van 1 ook niet. Niet bij opstijgen en niet bij landen. Gewoon drinken bij de hand houden en je merkt het vanzelf wel ;) ik maak ook altijd een bakje klaar met appel en paprika, om te snacken. Vinden ze erg lekker en hebben ze weer wat te doen

2 jaar geleden

Reactie op MB82

Knijpfruit of wat lekkers drinken doet het altijd goed toch?
Oh jaa.. dat klopt.. Ik ga van Olvarit gekocht.. Dankje 🙏😇

2 jaar geleden

Reactie op Milein

Mijn dochter heeft tot haar 4e geen last gehad van de oren, mijn zoontje va ...
Dat kan ook ga ik maak een bakje klaar appel en Paprika snijden? Ik ga wel proberen.. Dankje 😇🙏

2 jaar geleden

Wij zijn onlangs naar Bonaire gevlogen met onze dochter van 1.5 . Bij het opstijgen en landen was de speen voor haar voldoende om speeksel regelmatig door te slikken. En de volgende keer boeken wij 2 stoelen apart van elkaar. Zodat de ene ouder even kan slapen of een film kan kijken terwijl de nader "werkt" en dan andersom. Wij zaten naast elkaar en hebben beide geen oog dicht gedaan of film gekeken. ;)

2 jaar geleden

Hoi alle moeders.. We zijn in Indonesië.. Dankjulliewel voor alle reacties😇❤