7 Reacties

2 jaar geleden

Ook weet ik dat je als je teveel in de zon zit dat je een zwangerschapsmasker kunt krijgen die langzaam tot niet weggaat

2 jaar geleden

Ik ben nu 20 weken zwanger en zit op dit moment in Italië. Ik ben gewoon aan het zonnen, draag wel een zwempak maar dit is meer omdat m'n buik niet echt toonbaar is door m'n eerste zwangerschap😅

2 jaar geleden

Fijn om te horen!! Heel veel plezier nog 🥰

2 jaar geleden

Volgens mij adviseren ze om niet teveel met je buik in de zon te zitten ivm oververhitting van de baby. Geen idee in hoeverre verder. Wij gaan volgende week naar Frankrijk en ik ben dan 18 weken. Het idee is om onder de parasol te zitten in elk geval met de buik. Verder goed insmeren.

2 jaar geleden

Veel plezier in Frankrijk 😊ik ga het ook zo aanpakken!!

2 jaar geleden

Hier nu 20 weken. Bij 17 weken ben ik in Turkije geweest. Al moet ik zeggen dat ik nog behoorlijk beroerd was en veel in de schaduw op me bedje lag. Over 3,5 gaan we weer voor 2 weken naar Turkije. Maar vermijd de zon wel zoveel mogelijk. Factor 50 en in de schaduw op een bedje.

2 jaar geleden

Hoi Anemie, Dit topic staat in de geboorteclub mei 2020. Kan het zijn dat je dit topic wilde plaatsen op het algemene forum of in een andere geboorteclub? Ik denk dat je daar meer antwoorden op je vraag kunt vinden namelijk! Hoor het graag even, Groetjes, Anna | Moderator