9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben dit al 2x gehad onze zoon had toen 2x een luchtweginfectie en oorontsteking icm doorkomende tandjes .. idd neusje spoelen luuf smeren en zetpillen hij kreeg op een gegeven moment ook koorts... het neusje spoelen en leegmaken hielp hier echt super.. succes

3 jaar geleden

Een tip, goed in de gaten houden en desnoods een keer extra terug gaan naar de huisarts. Ons dochtertje had in november/december hetzelfde. Elke keer weggestuurd bij de huisarts met hetzelfde als bij jullie. In januari een andere huisarts gevraagd en laten checken en dubbele oorontsteking. Waarschijnlijk zo lang mee doorgelopen dat het niet meer over gaat. Vanaf januari elke 3 weken terugkerende ontsteking en word nu as 3 juni geopereerd, krijgt ze buisjes.

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Een tip, goed in de gaten houden en desnoods een keer extra terug gaan naar ...
Dat had ik dus idd ook... eerst staken ze het op de kinderopvang later toch oorontsteking en een heftige ook

3 jaar geleden

Reactie op Emwn

Dat had ik dus idd ook... eerst staken ze het op de kinderopvang later toch ...
Precies dit dus. En ook met die luchtweginfectie...

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Precies dit dus. En ook met die luchtweginfectie...
Ja tig x naar de dokter voor je uiteindelijk hier op komt... nu weet je de symptomen en ben je toch alert... mijn vriend heeft ook echt altijd oorontsteking dus ok hou mn hart vast. Het is zo zielig bij die kleintjes

3 jaar geleden

Reactie op Emwn

Ja tig x naar de dokter voor je uiteindelijk hier op komt... nu weet je d ...
Wij zijn gelukkig doorgestuurd naar de KNO arts. Want elke 3 weken antibiotica is niet oké. En nu word ze dus over een paar weekjes geholpen met buisjes. En laten we hopen dat het dan echt minder gaat worden.

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Wij zijn gelukkig doorgestuurd naar de KNO arts. Want elke 3 weken antibiot ...
Ik kreeg geen kuur omdat hij nog geen 1 was.... maar ik denk wel dat we idd aan buisjes vastzitten.. mijn vriendin haar dochtertje had er ontzettend veel baat bij. Ik hoop jullie ook..🙏

3 jaar geleden

Reactie op Emwn

Ik kreeg geen kuur omdat hij nog geen 1 was.... maar ik denk wel dat we idd ...
Ons dochtertje drinkt elke keer niet meer tijdens een infectie. Dus we moesten wel...

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Ons dochtertje drinkt elke keer niet meer tijdens een infectie. Dus we moes ...
Ja vocht moeten ze binnen krijgen idd anders zit je sowieso zo in het ziekenhuis dat wil je toch niet... ik hoop dat je buisjes gaan helpen voor jullie