7 Reacties
6 jaar geleden
Had ik ook :) was de slijmprop. Zaterdag einde van de middag gestript, zondag dat slijm en in de nacht van zondag op maandag mijn vliezen gebroken in bed. Maandag einde van de ochtend was ze er :)
6 jaar geleden
Reactie op Lotjesnotje
Had ik ook :) was de slijmprop. Zaterdag einde van de middag gestript, zond ...
Dat klinkt als een mooi vooruitzicht. Laten we hopen dat het bij mij ook zo gaat dan is die kleine er morgen. Al geeft dit me weer hoop, ga ik er nog steeds vanuit dat ik vrijdag ingeleid wordt omdat meneer eigenwijs is馃槀
6 jaar geleden
Had ik ook!! Vrijdag op zaterdag prop verloren om 1.30 uur en om 2.30 uur begonnen de wee毛n. Om 17.12 is onze zoon geboren.
6 jaar geleden
Is heel normaal. Dat is je slijmprop die de baarmoedermond afsluit. Dat deze loslaat is een goed teken! Je lichaam zet de eerste stap naar de bevalling. Maar het is met deze slijmverlies nog geen garantie dat het snel gaat gebeuren. Dat varieert heel sterk per vrouw.
Ik verloor na de 1e keer strippen ook mijn slijmprop, maar na poging #2 en 3 nog geen tekenen naar bevalling. Moest ik alsnog met 41+5 ingeleid worden.
6 jaar geleden
Hier ook de nacht na strippen afgelopen woensdag (40+3) mijn slijmprop verloren en de dag erna nog een deel. Helaas was dat ook het enigste wat er gebeurden... 馃槗 morgen (41+1) terug naar VK en dan kijken of ik ingeleid kan worden ergens aankomende week.. blijf hoop houden dat ze zelf nog komt maar idee dat r weinig gebeurt 馃槄
6 jaar geleden
Reactie op tanteraf
Dat klinkt als een mooi vooruitzicht. Laten we hopen dat het bij mij ook zo ...
Ik dacht ook ingeleid te gaan worden maar dat hoefde dus niet meer. Succes! Hopelijk is het doorgezet