4 Reacties

3 jaar geleden

Jaa vreselijk ! Ons jongetje heeft er geen last van maar ons meisje. Man man man. Zit ze op de speelmat en ga ik al richting de deur dan begint ze opera te zingen hoor.. ik ga dan toch naar de keuken , en laat ze eventjes doen, heeeeeeel soms stopt ze maar meestal stopt ze pas als ik terug in haar zicht ben. En dan zit ze daar : met haar armpjes omhoog : mamamamamamamamama .. 😬

3 jaar geleden

Verschrikkelijk! Ons zoontje heeft het ook zodra we weg lopen 😖. We kregen ook al een opmerking van onze gastouder, volgens haar heeft hij er behoorlijk wat meer last van dan de meeste kinderen die zij op de opvang heeft gehad. Het gekke is trouwens wel dat hij er geen last van heeft met het slapen 🙄.. Zou ook niet weten wat we er nog aan moeten doen, de kiekeboe spelletjes hebben niet echt geholpen denk ik, aangezien dit het resultaat is 😅.

3 jaar geleden

Reactie op MOMMYOFC

Verschrikkelijk! Ons zoontje heeft het ook zodra we weg lopen 😖. We kregen ...
Ik kreeg raad van de kinderarts, dat je achter de deur moet staan en dat je jou stem moet laten horen, zodat ze weet dat je er nog bent. Of als je weg gaat dat je moet zeggen ; mama komt terug hoor. Maar soms sta ik hier als een halve gek 🤣 ja mama komt terug hoor, mama gaat eventjes naar de keuken.. zet ik 1 voet verder en het begint. Dus veel helpt het niet🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op sabrinadamen1

Ik kreeg raad van de kinderarts, dat je achter de deur moet staan en dat je ...
Mijn zoontje heeft er tot vorige week, 2 weken heel veel last van gehad. Ik merkte dat wat jij zegt over je stem laten horen en zeggen dat je even weg gaat en zo weer terug bent wel iets werkte. Als ik naar de gang of keuken ging, keek hij mij na. Als ik dan paar keer kiekebo deed, was het voor even goed. Met naar bed brengen was ook drama. Ben er echt naast gaan zitten tot hij sliep. Als ik eerder weg liep begon hij te schreeuwen, terwijl hij zowat nooit huilt. Ik vroeg mij steeds af, hoelang gaat dit duren.. ik vond het 2 hele heftige weken. Hopelijk heb je hier iets aan