9 Reacties

3 jaar geleden

Ja herkenbaar.... is een fase en niks aan te doen.... soms heel irritant maar ja...

3 jaar geleden

Herkenbaar! Ook bij de opvang heeft hij het even zwaar maar idd een fase hopelijk zijn ze er snel uit !

3 jaar geleden

Herkenbaar! Nu een aantal weken en het is zo extreem :-(.

3 jaar geleden

Herkenbaar, precies hetzelfdee en het is heel vervelend want je kan niks doen🤦‍♀️

3 jaar geleden

Roza is nu bijna 1 jaar en lijkt er meer last van te krijgen de hele dag is het papaa en als papa er is dan gaat ze huilen als ze niet bij me kan komen omdat ik plassen ben en ze niet door de deur kan of als ik ze niet uit de box wil pakken omdat ik even bezig ben

3 jaar geleden

Gaan jullie kindjes ook naar de opvang? Mijn dochter was zo net helemaal van slag, mega hard gillen toen ik haar af gaf. Krijg er zo een slecht gevoel bij. Zou haar liever niet meer brengen op deze manier. Zo een angst voor haar lijkt me echt niet goed en gezond. Of moet ik doorzetten? Het wordt momenteel elke week erger en is al zo een 2-3 weken aan de gang.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Gaan jullie kindjes ook naar de opvang? Mijn dochter was zo net helemaal va ...
Ja bij ons gaat onze kleine ook 2 dagen in de week naar de opvang en is sinds 2 weken ook mega huilen. Hoort bij de verlatingsangst.... gewoon door gaan

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Gaan jullie kindjes ook naar de opvang? Mijn dochter was zo net helemaal va ...
Buj mij is het ook zo heftigg wn ik weet ook niet wat ik moet doen,, uk breng hem gwn en ga hem vroeg op halen🤦‍♀️🤦‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Gaan jullie kindjes ook naar de opvang? Mijn dochter was zo net helemaal va ...
Ik zou haar wel naar de opvang laten gaan. Als je haar er nu vanaf haalt raakt ze er nooit doorheen en is het straks alleen maar lastiger om haar weg te brengen. Ik werk zelf ook in de kinderopvang en weet dat het breng moment vaak heel heftig en lastig is maar nadat mama uit beeld is het stukken beter gaat. Ik heb er ook heel veel moeite mee en het is hartverscheurend om je kleintje zo achter te moeten laten😥 we moeten er even doorheen!