10 Reacties

3 jaar geleden

Heb je al slaaptraining geprobeerd icm white noise?

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ik weet niet of het verlatingsangst is of te maken heeft met het leren lopen, maar mijn dochtertje wil ook niet slapen en begint meteen te huilen. Tips heb ik niet. Ik las dat je ze iig niet moet laten huilen. Ik ga nu dus maar tegelijk met haar naar bed want dat is het enige wat hier werkt... en dan extra flesje/ baby tv of boekje lezen. Alleen dan accepteert ze nml haar speen, wordt ze rustig en is er kans van slapen

3 jaar geleden

Wij hebben onze dochter het gebaar van slapen geleerd. We vragen altijd: ben je moe, wil je gaan slapen met de gebaren en als ze moe is kopiereert ze het en wil ze naar bed en gaat het zonder problemen. Maar owee als we het een keer zelf beslissen dat ze naar bed gaat of niet goed op haar gebaren letten dan zijn we ook uren bezig met in slaap krijgen. Misschien zou dit wat frustratie wegnemen?

3 jaar geleden

Reactie op DewiLax88

Heb je al slaaptraining geprobeerd icm white noise?
We zetten wel iedere avond de white noise aan, dat is zo鈥檔 klein apparaatje. Wat bedoel je met slaaptraining?馃槍

3 jaar geleden

Reactie op Wen-25

Hier hetzelfde! Ik weet niet of het verlatingsangst is of te maken heeft me ...
Heftig h猫... wij zijn nu ook nog bezig. Nu weer een nieuwe poging. Vanavond nog geen minuut geslapen馃槱

3 jaar geleden

Reactie op BBTV

Wij hebben onze dochter het gebaar van slapen geleerd. We vragen altijd: be ...
Leg je jouw dochter dan op bed wanneer zij het aangeeft? Wij hadden hier gewoon een vaste routine en tijd maar dat werkt nu niet helaas.

3 jaar geleden

Reactie op Anna馃

Leg je jouw dochter dan op bed wanneer zij het aangeeft? Wij hadden hier ge ...
Ja zeker. En dan gaat het zonder problemen. Als ze niet moe genoeg is maakt ze het gebaar niet terug en zwaait ze niet.

3 jaar geleden

Reactie op Anna馃

Heftig h猫... wij zijn nu ook nog bezig. Nu weer een nieuwe poging. Vanavond ...
I feel you! Hier sliep ze om 11 uur eindelijk. Wederom in ons bed, naast mij in slaap gevallen. Ze bleef nog heel lang woelen. En toen ik haar in jaar eigen bedje tilde begon ze 2x op rij opnieuw te piepen maar uiteindelijk is het gelukt 馃コ

3 jaar geleden

Reactie op BBTV

Ja zeker. En dan gaat het zonder problemen. Als ze niet moe genoeg is maakt ...
Ok茅 wel knap zeg dat ze dat al kan aangeven. Ergens voelt deze aanpak voor mij wel een beetje onwennig omdat ik daar nog nooit van gehoord heb en het mij ergens niet aanspreekt dat hij dan uitmaakt wat er gebeurd. Voor m鈥檔 gevoel zijn wij nog verantwoordelijk voor zijn beslissingen en nemen wij deze voor hem met bepaalde dingen. Maar dat is natuurlijk in iedere opvoeding anders en persoonlijk馃槍

3 jaar geleden

Reactie op Wen-25

I feel you! Hier sliep ze om 11 uur eindelijk. Wederom in ons bed, naast mi ...
Achh... hopelijk gaat ze gauw lekker slapen. Succes vanavond weer馃槉