14 Reacties

6 jaar geleden

Zelfde probleem hier, dus ik lees mee!

6 jaar geleden

Gewoon laten slapen lijkt me dan 馃槃 Ik geef borstvoeding dus is misschien niet te vergelijken maar ik voed op vraag. Meestel rond middernacht en dan weer rond 4u. Wakker maken om te voeden doe ik niet. Lijkt me ook niet logisch, enkel wanneer dit moet om extra voeding te geven zodat ze niet afvallen. Als je kindje genoeg bijkomt zou ik ze gewoon laten slapen 馃槾馃榿

6 jaar geleden

Wij voeden op verzoek, flesvoeding. Onze zoon is 8 weken en heeft altijd de fles rond 19/20.00 uur en komt vaak rond 5 uur. Daarvoor was het nog wel eens om 01.00 uur, maar meneer vond dat niet meer nodig.

6 jaar geleden

Mijn dochtertje is 9 weken. Van de een op andere dag was haar laatste voeding rond 21 uur en daarna pas weer om 5.30 uur.....Terwijl ze daarvoor ook voor een laatste voeding rond 23 uur kwam......go with the flow......wij zijn op zoek naar ritmes.....maar je kindje doet wat het voelt.....huilen wanneer hij honger heeft!

6 jaar geleden

Reactie op Brie

Mijn dochtertje is 9 weken. Van de een op andere dag was haar laatste voedi ...
Damkjewel ga ik doen! Jij maakte haar dus om 23 uur ook niet meer wakker?

6 jaar geleden

Reactie op Brie

Mijn dochtertje is 9 weken. Van de een op andere dag was haar laatste voedi ...
Doe je dan de eerste fles meer geven in de ochtend?

6 jaar geleden

Reactie op esthervisser20

Doe je dan de eerste fles meer geven in de ochtend?
Ik lees hierbij ook even mee!

6 jaar geleden

Is je kindje savonds na de fles van 19.00 nog een tijdje wakker? Wij hebben hem om 20.30 in bed gelegd en om 22.00 eruit gehaald (dan zit hij nog niet in z'n diepe slaap) en dan de laatste gegeven en vanmorgen was het 6.15 uur. Misschien is dit een optie? Ik heb 3 kinderen en de fles van 23.00 was altijd drama.

6 jaar geleden

Reactie op Elly1988

Is je kindje savonds na de fles van 19.00 nog een tijdje wakker? Wij hebben ...
Nee toevallig valt hij een uurtje daarna wel in slaap. Ik zou natuurlijk wel zo kunnen aanpassen dat als hij ergens tussendoor nog wakker wordt ik hem dan flesje geef maar inderdaad niet meer om 23 uur er speciaal voor wakker maak. Ik ga vanaf nu meer go with the flow:)

6 jaar geleden

Mijn allergrootste mama tip ever is: nooit je kind wakker maken 馃槝

6 jaar geleden

Reactie op Helena B

Mijn allergrootste mama tip ever is: nooit je kind wakker maken 馃槝
Eens, onze man is nu 6 weken en wij voeden alleen op verzoek. Hij slaapt al een week van 22u tot 5u of 6u in een keer door. Hij clustert uit zich zelf in de avond.

6 jaar geleden

Ik zou sowieso voeden op verzoek! Je kindje geeft zelf wel aan of die voeding nog nodig is of niet.

6 jaar geleden

Reactie op Lisette879

Eens, onze man is nu 6 weken en wij voeden alleen op verzoek. Hij slaapt al ...
Wow! Lange slaper! Ik voed ook op verzoek maar nog steeds 2 nachtvoedingen (hij is 7 weken). Elk babytje is duidelijk anders 馃槉

6 jaar geleden

Eerst hier ook wakker maken. Nu laat ik hem gewoon slapen. Zoals anderezeggen: als die aankomt waarom anders doen