23 Reacties

3 jaar geleden

Hoi moeder.. Waarom Zij doorverwezen naar kinderarts? Mij kindje is 1 jaar 4 maanden En haar gewicht is 8.8kg.. en zeggen het CB de leeftijd van dit moment is langzaam gegroeid..

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Hoi moeder.. Waarom Zij doorverwezen naar kinderarts? Mij kindje is 1 jaar ...
Omdat ze afbuigt in haar curve met gewicht en niet voldoende aankomt in gewicht. Ze is gewoon groot heeft lange benen maar het cb wilde toch doorverwijzen naar de kinderarts. Groetjes

3 jaar geleden

Hoi, Dochter eet hier al maanden niets in de avond. Heel soms eet ze iets van pasta. Voor de rest is het alleen maar krijsen omdat ze in de stoep zit 😅 Het is een lastige fase. Je dochter krijgt in elk geval iets binnen voor nu. Als je paar maand verder bent, kan het zo weer anders zijn en kun je meer 'vers' gaan aanbieden. Wij leggen het trouwens ook gewoon heel op haar bord en ze moet maar kijken wat ze er mee doet. Met vork of handen, prima. Maar ik begrijp niet zo goed waarom je voor haar gewicht naar de kinderarts zou moeten. Mijn dochter is denk ik 83 cm en weegt ook maar 9,6. Nooit iets over gehoord, oudste had zelfde verloop.

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Hoi, Dochter eet hier al maanden niets in de avond. Heel soms eet ze iets v ...
Ja ik heb ook zo een drievlaksbordje en leg er dan groente vlees aardappels op, ze eet met de handjes, pasta idd eet ze als enige zonder saus. Ik vind het ook maar raar dat ik naar de kinderarts moet, cb gaf als reden dat ze zich wat zorgen maakte over haar gewicht en ze wilde even mee kijken...

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Ja ik heb ook zo een drievlaksbordje en leg er dan groente vlees aardappels ...
Als ze echt afwijkt van groei eerder zou je altijd eens kunnen kijken natuurlijk, maar als ze het verder goed doet zou ik mij er geen zorgen over maken. Dat eten komt echt wel weer. Oudste at na die periode op een gegeven moment alles en nu doet ze weer gezellig met haar zusje mee 😅

3 jaar geleden

Hier ook zelfde verhaal. Kleine van mij wil helemaal geen potje meer en gewoon vers ook minimaal. Ene dag gaat het beter dan de ander. Zelfde verhaal met brood . Koekjes fruit of rijstwafel geen probleem. Pasta's wil hij bijv weer wel eten

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Omdat ze afbuigt in haar curve met gewicht en niet voldoende aankomt in gew ...
O ben benieuwd zal ik ook wel door verwezen worden. Hier wilt ze niet mee eten van de pot ze wilt geen stukjes hier wilt ze alleen potjes en ook maar bepaalde smaken.... ze at tijdje weer heel potje maar nu weer een halve. Ach ja komt vanzelf....

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Omdat ze afbuigt in haar curve met gewicht en niet voldoende aankomt in gew ...
Dat betekend ook van mij kindje 8.8 niet zó voldoende aankomt gewicht? Dat is goed nieuws voor mij.. Ik zal aan het CB vragen..

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Dat betekend ook van mij kindje 8.8 niet zó voldoende aankomt gewicht? Dat ...
Ik weet het niet mama of ze dat ook bij jou gaan zeggen, ik ben aan het wachten wanneer ik de verwijzing ontvang voor de kinderarts, probeer haar nu zoveel mogelijk volle producten te geven dat ze al iets aankomt in gewicht, hoewel het avondeten daarom ook al niet goed verloopt.. ze zit nu ook in sprong 10 wellicht heeft het daar ook nog mee te maken 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Ik weet het niet mama of ze dat ook bij jou gaan zeggen, ik ben aan het wac ...
Ja klopt moeder.. ik heb een afspraak op woensdag, misschien ga ik kan tegelijk aan vragen Voor zekerheid.. Ik ben nu geven K.V.. Moeder geeft K.V of B.V?

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Ja klopt moeder.. ik heb een afspraak op woensdag, misschien ga ik kan teg ...
Hallo mama, ik geef nog 2 flesjes k.v ik geef smorgens 150 cc melk met een boterhammetje erbij en de laatste fles voor het slapen gaan ook 150 cc melk en geef dan als extraatje een roomyoghurtje voor aan te komen in gewicht, ik ga dus over de 300 ml aan zuivelproducten maar vind het aankomen in gewicht belangrijker op dit moment. Succes woensdag op het cb 😘

3 jaar geleden

Hier ook. Potjes gaan er goed in. Hier wel pasta met saus, pannenkoek en brood. Maar echt geen enkele groente 😑

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Hallo mama, ik geef nog 2 flesjes k.v ik geef smorgens 150 cc melk met een ...
Welke k.v moeder? Room yoghurt is apart lijk op toetje??

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Hallo mama, ik geef nog 2 flesjes k.v ik geef smorgens 150 cc melk met een ...
Dankje moeder 😇😘

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Welke k.v moeder? Room yoghurt is apart lijk op toetje??
Ik geef van de jumbo de dreumesmelk nummer 4 en roomyoghurt toetje van se aldi die kleine bakje van €0.29 cent die vind ze ook echt heel lekker 🥰 laat je me woensdag wat weten hoe het gegaan is bij het cb mama? 😘

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Ik geef van de jumbo de dreumesmelk nummer 4 en roomyoghurt toetje van se a ...
Ik geef bij Kruidvat nummer 4.. Als ga ik naar Aldi.. Ik ga even kijken de roomyoghurt Hehehhe.. Ja Moeder.. Ik ga laten weten hoe gaat het over ons gesprek😇😘 Dankje moeder 😇❤

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Ik geef bij Kruidvat nummer 4.. Als ga ik naar Aldi.. Ik ga even kijken de ...
Graag gedaan! Zal aan jullie denken 🌺😘

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Graag gedaan! Zal aan jullie denken 🌺😘
Zo lief😘😇.. Hartelijk bedankt 🙏❤

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Zo lief😘😇.. Hartelijk bedankt 🙏❤
Graag gedaan hoor 😊😘🌺

3 jaar geleden

Onze zoon van 29-4-20 wil vooral alles zélf doen. Wij geven hem een eigen vorkje en hij eet ook nog met zn handjes tussendoor, en ondertussen geven wij hem met een andere vork nog hapjes bij zodat het geen 1.5u gaat duren;).