6 Reacties

2 jaar geleden

Hoi anemie, Wij zijn ook in verwachting van ons tweede kindje en we hebben het wel vroeg tegen ons familie verteld ook vanwege de reden dat we in augustus gaan trouwen maar voor de buitenwereld hebben we ook gewacht tot de 12 weken met vertellen gr.ilona

2 jaar geleden

Bij mijn oudste 2 is het niet gelukt te wachten tot 12 week tegen ouders, broer en zus. Ik moest 24/7 spugen, tja dat viel wel op. De rest hebben we wel pas na 12 weken verteld. Nu weet nog niemand het, het moet bij ons ook nog even landen. Gelukkig kan ik het dit keer beter verbergen, wel 24/7 misselijk alleen blijft het er grotendeels in 😊 We zijn nu 10 weekjes heen. Ik weet nog niet hoe we heet gaan vertellen. Heb jij al wel een idee?

2 jaar geleden

Oh wat vervelend. Ik was bij de eerste ook zo misselijk. Ben benieuwd hoe deze zwangerschap gaat verlopen. Wij hebben een shirt gekocht voor onze dochter via bol.com met een leuke tekst https://www.bol.com/nl/nl/p/shirt-grote-zus-peuter-kleuter-i-ve-got-a-secret-bekendmaking-grote-zus-5-jaar/9300000044808637/?Referrer=ADVNLGOO002039-G-117117253400-S-894748086478-9300000044808637&gclid=EAIaIQobChMIydq-6tmO-AIVRvhRCh3yBwfEEAQYASABEgJJMvD_BwE

2 jaar geleden

Reactie op Anemie

Oh wat vervelend. Ik was bij de eerste ook zo misselijk. Ben benieuwd hoe d ...
Super leuke shirt is het

2 jaar geleden

Reactie op Anemie

Oh wat vervelend. Ik was bij de eerste ook zo misselijk. Ben benieuwd hoe d ...
Heel leuk! Altijd leuk om de reacties dan te zien, niet iedereen ziet het gelijk 🤭

2 jaar geleden

Reactie op AHo

Heel leuk! Altijd leuk om de reacties dan te zien, niet iedereen ziet het g ...
Oww oke ik zit nog niet zo lang hier dus is voor mij allemaal nieuw