29 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook helemaal leuk!

3 jaar geleden

Vingerverf van ses. Van zowel vloer als kleding perfect af te poetsen met enkel water.

3 jaar geleden

Reactie op sabrinalk

Vingerverf van ses. Van zowel vloer als kleding perfect af te poetsen met e ...
Waar heb je dat schort vandaan? Dacht bij de Ikea te hebben gevonden maar die is veel te groot!

3 jaar geleden

Reactie op Smaas

Waar heb je dat schort vandaan? Dacht bij de Ikea te hebben gevonden maar d ...
https://www.mamaloesbabysjop.nl/lorelli-groen-hippity-hoppity-kikker-lange-mouw-slabber-1026006?sqr=Slabber& Ik heb deze.. past perfect! Ze hebben meerdere varianten.

3 jaar geleden

Reactie op Smaas

Waar heb je dat schort vandaan? Dacht bij de Ikea te hebben gevonden maar d ...
Ses heeft complete pakketjes met schort, 4 kleuren vingerverf en een rol papier. Ik dacht 15 euro voor de hele set. Maar zijn ook perfect op AliExpress te bestellen denk ik.

3 jaar geleden

Verf op haar hand en smeren maar🥳

3 jaar geleden

Reactie op Mamavanjou

Verf op haar hand en smeren maar🥳
Ik heb vingerverf van SES gebruikt.

3 jaar geleden

Ow wat een leuke ideeen allemaal🥰 ik heb gelijk een setje besteld. M’n man is over 2 weken jarig. Kan de kleine meid iets moois maken 🥰 nu al zin in.

3 jaar geleden

Ik heb net SES eco vingerverf binnen. Blij! Maar ik lees op de verpakking dat het Phenoxtethanol en Denatonium Benzoate bevat. Had gewn idee wat die stoffen waren en doen en na een rondje googlen ben ik er niet echt gerust op. Vooral die eerste schijnt mogelijk schadelijk te kunnen zijn en is een alchoholsoort 😳. Hmmm.. denk dat ik nog even wacht met vingerverven met de kleine. Hij doet echt alles in z’n mond. Mocht iemand echt een veilige verf kennen, hoor ik het graag. Ondertussen verven wij verder met yoghurt en natuurlijke kleurstof