12 Reacties

3 jaar geleden

Hahah ik heb precies hetzelfde. Dat haar is onhandelbaar! Als ik het plat maak gaat het sprieten en als ik het warrig maak ziet ze er helemaal verwilderd uit. En na haar eerste slaapje gaat het sowieso alweer een eigen leven leiden 🤣

3 jaar geleden

Onze dochters hebben ook krullen, slag en dat is dan ook heel droog. Het is best onhandelbaar, in de ochtend zit het nooit goed. Vaak trekt dit halverwege de dag wel bij. Kapper had laatst bij de oudste geadviseerd om crème voor krullen te gebruiken voor volwassen. Had zelf nog spul liggen, maar daar werd het weer vet van. Heb nog niet weer naar iets anders gekeken.

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb dat ook Mij zoontje heb hele mooie krullen van mij allemaal pijpen krullen in zijn nek en voor de rest heel erg plat 🤣

3 jaar geleden

Hier dit soort haar. Onderaan wat krulletjes, bovenop stijl. Ik doe er niets in, kam het af en toe maar dan wordt het erg pluizig. Ik ben wel heel benieuwd of dit echt krullen gaan worden of dat dit gewoon baby haar is.

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Hier dit soort haar. Onderaan wat krulletjes, bovenop stijl. Ik doe er niet ...
Bij mijn dochters is het ook pluizig en touw ofzo in het midden achterop het hoofd. Klinkt dit ook bekend?

3 jaar geleden

Je ziet het pluizige, droge hier net echt, in de loop van de dag trekt het vaak wel wat bij 😅

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Bij mijn dochters is het ook pluizig en touw ofzo in het midden achterop he ...
Haha nee denk dat mijn zoons haar nog te kort daarvoor is. Er komt wel snel zo'n platte plek achterop van het liggen in bed.

3 jaar geleden

Vooral met dit weer krijgt het helemaal een eigen wil 😅 maar ik denk vooral maar een beetje geduld hebben wat het gaat doen als het langer wordt! 💇‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Dit zijn de krulletjes van mij zoontje

3 jaar geleden

Ik lees mee! Is er niet iets van een curl cream voor baby’s ofzo? Dit zijn mijn dochtertje haar krulletjes

3 jaar geleden

Hier ook zo’n krullekoppie 🥰 ik doe soms een beetje water erin en dan met een zachte borstel uitkammen. Blijft niet de hele dag goed zitten, na elk slaapje weer opnieuw :) het klit ook wel snel, weet iemand of er conditioner voor baby’s bestaat? Nog niet gegoocheld hoor ;)

3 jaar geleden

Hier ook zo’n krullekoppie 🥰 ik doe soms een beetje water erin en dan met ...
Ik ben wel wat tegen gekomen van cantu! Is zonder minerale oliën, sulfaten, siliconen etc.