Hoi!
Mijn dochter begint, net als mijn man en ik, een lekkere slag in haar haartjes te krijgen. Als ze net uit bed komt zit het eigenlijk het leukste, bijna krullend, alleen zit het dan ook half voor haar ogen en oren. Zodra ik het een beetje gefatsoeneerd heb door wat zwitsal haarlotion en te kammen is de meeste slag weg. Gelukkig slaapt ze nog 2x, want na het eerste slaapje zit het dan wel weer wat gezelliger 😅 maar ik vroeg me af of iemand tips heeft om dit wat beter er zelf in te krijgen? 🤗
Hahah ik heb precies hetzelfde. Dat haar is onhandelbaar! Als ik het plat maak gaat het sprieten en als ik het warrig maak ziet ze er helemaal verwilderd uit. En na haar eerste slaapje gaat het sowieso alweer een eigen leven leiden 🤣
Onze dochters hebben ook krullen, slag en dat is dan ook heel droog. Het is best onhandelbaar, in de ochtend zit het nooit goed. Vaak trekt dit halverwege de dag wel bij. Kapper had laatst bij de oudste geadviseerd om crème voor krullen te gebruiken voor volwassen. Had zelf nog spul liggen, maar daar werd het weer vet van. Heb nog niet weer naar iets anders gekeken.
Hier dit soort haar. Onderaan wat krulletjes, bovenop stijl. Ik doe er niets in, kam het af en toe maar dan wordt het erg pluizig. Ik ben wel heel benieuwd of dit echt krullen gaan worden of dat dit gewoon baby haar is.
Hier ook zo’n krullekoppie 🥰 ik doe soms een beetje water erin en dan met een zachte borstel uitkammen. Blijft niet de hele dag goed zitten, na elk slaapje weer opnieuw :) het klit ook wel snel, weet iemand of er conditioner voor baby’s bestaat? Nog niet gegoocheld hoor ;)