14 Reacties

3 jaar geleden

Als je zeker weet dat de fles leeg gaat, kan je het er gewoon doorheen doen

3 jaar geleden

Ik doe het altijd door de fles

3 jaar geleden

Volgens mij geen probleem als de fles zeker weten op gaat. Anders mist ze een deel van de vitamine.

3 jaar geleden

Als ze altijd haar flesje leeg drinkt, kan je het door de melk heen doen of door een beetje melk waarvan je zeker weet dat ze dat opdrinkt, en anders kan je de druppeltjes ook in het losse speentje + houdertje van het flesje doen en het haar zo op laten drinken 馃槉

3 jaar geleden

Ik doe het ook altijd door de fles! Doe van ons spuugt het anders ook uit.

3 jaar geleden

Of de druppels op een boterhammetje?

3 jaar geleden

Ineen toetje na het avondeten? Iets wat ze lekker vind ?

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Of de druppels op een boterhammetje?
Slim idee!

3 jaar geleden

Doe het zelf altijd door de fles, maar dan wel de druppen of waterbasis.. De oliebasis gaat drijven.

3 jaar geleden

Ik doe het eigenlijk al vanaf dat hij van de borstvoeding af is door de fles 馃槉

VRIEND

3 jaar geleden

Consultatiebureau heeft bij mij wel eens aangegeven dat je als het op oliebasis is je het beter niet door de fles kunt doen, omdat het dan daarin kan blijven 'hangen'. Ik geef zelf nog steeds borstvoeding dus ook nooit gedaan, maar ik deel maar even wat de cb arts vertelde..

3 jaar geleden

Reactie op mama-irt

Consultatiebureau heeft bij mij wel eens aangegeven dat je als het op olieb ...
Daar staat me ook iets van bij.. heb nu op olie basis maar misschien dan even zoeken naar waterbasis Iemand nog tips voor vit d op waterbasis? Heb nu Davitamon mr begreep dat daar dan ook weer veel toegevoegd in zou zitten? Wel snel na 10 maanden om is by stil de gaan staan 馃ぃ

3 jaar geleden

Je hebt ook tabletjes misschien kan je die fijn maken en door de fles of eten te mengen

3 jaar geleden

Ook altijd door de eerste fles. Die gaat sowieso op馃榿