Ik gebruik multi zwanger van kruidvat daar zit ook Omega 3 in. Ik pakte hem eerst op nuchtere maag daar werd ik ook misselijk van en kreeg steeds die vissmaak in mijn mond van de omega 3. Nu pak ik hem na mijn lunch of avond eten dat gaat beter! Misselijk ben ik toch met vlagen maar denk niet dat 't door die tabletten komt maar gewoon door het zwanger zijn :)
door de visolie wordt ik soms ook heel misselijk
maar alles zit er in wat ik(de baby) nodig heb vooral omdat ik veel misselijk ben en overgeef probeer ik hier toch wel veel uit te halen
Ik gebruik omnibionta pronatal. Je hebt met of zonder visolie. Ik gebruik zonder visolie, die zijn een stuk goedkoper en als je 2 keer per week vis eet, waarond 1 keer een vette vis zoals onder andere zalm dan zit je ook goed. Ik heb deze tijdens mijn vorige zwangerschap genomen en nu ook weer en nog nooit misselijk van geworden. Dat wordt ik dan helaas wel weer van andere dingen :-)
Ik vroeg na bij de gynaecoloog of ik een vitaminepreparaat moest innemen en ze zei me dat ik enkel mijn foliumzuur dagelijks in moet nemen. Is dit dan wel genoeg voor de baby?
Ik slikte al viramine D, visolie omega 3, vitamine C en magnesium citraat en nu ik zwanger ben ook nog foliumzuur. En dat gaat allemaal helemaal prima!