47 Reacties

6 jaar geleden

Ik gebruik mama compleet van davitamon! Heb daar zelf nog geen bijwerkingen van, zit ook ectra foliumzuur etc in!

6 jaar geleden

Ik heb deze, maar las dat gel vitamines beter zijn die worden sneller opgenomen maar had deze helaas al gekocht.

6 jaar geleden

Ik gebruik Gravitamon en het gaat prima!👌

6 jaar geleden

Ik gebruik multi zwanger van kruidvat daar zit ook Omega 3 in. Ik pakte hem eerst op nuchtere maag daar werd ik ook misselijk van en kreeg steeds die vissmaak in mijn mond van de omega 3. Nu pak ik hem na mijn lunch of avond eten dat gaat beter! Misselijk ben ik toch met vlagen maar denk niet dat 't door die tabletten komt maar gewoon door het zwanger zijn :)

6 jaar geleden

Davitamon- mama compleet met omega3 visolie 🌸

6 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Ik gebruik mama compleet van davitamon! Heb daar zelf nog geen bijwerkingen ...
Ja die gebruik ik ook! Op aanrader van de verloskundige :)

6 jaar geleden

door de visolie wordt ik soms ook heel misselijk maar alles zit er in wat ik(de baby) nodig heb vooral omdat ik veel misselijk ben en overgeef probeer ik hier toch wel veel uit te halen

6 jaar geleden

Ik gebruik omnibionta pronatal. Je hebt met of zonder visolie. Ik gebruik zonder visolie, die zijn een stuk goedkoper en als je 2 keer per week vis eet, waarond 1 keer een vette vis zoals onder andere zalm dan zit je ook goed. Ik heb deze tijdens mijn vorige zwangerschap genomen en nu ook weer en nog nooit misselijk van geworden. Dat wordt ik dan helaas wel weer van andere dingen :-)

6 jaar geleden

Ik vroeg na bij de gynaecoloog of ik een vitaminepreparaat moest innemen en ze zei me dat ik enkel mijn foliumzuur dagelijks in moet nemen. Is dit dan wel genoeg voor de baby?

VRIEND

6 jaar geleden

Ik had die van de davitamon met extra foliumzuur en werd er ook misselijk van nu slik ik gewoon de foliumzuur

6 jaar geleden

Gravitamon :)

6 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Ik gebruik mama compleet van davitamon! Heb daar zelf nog geen bijwerkingen ...
Ik ook!

6 jaar geleden

Hier op aanraden van VK alleen foliumzuur.

6 jaar geleden

Reactie op Farida

Ik vroeg na bij de gynaecoloog of ik een vitaminepreparaat moest innemen en ...
Mijn gynaecoloog zei hetzelfde: foliumzuur is het enige dat echt nodig is, van al die andere vitaminen is niet bewezen dat ze effect hebben

6 jaar geleden

Kruidvat multivitamine voor zwangeren

6 jaar geleden

ik gebruik deze. die heeft beide😊. wordt er niet misselijk van.

6 jaar geleden

Ik slikte al viramine D, visolie omega 3, vitamine C en magnesium citraat en nu ik zwanger ben ook nog foliumzuur. En dat gaat allemaal helemaal prima!

6 jaar geleden

Reactie op JDR

Ik had die van de davitamon met extra foliumzuur en werd er ook misselijk v ...
Ik heb de smelttabletten hiervan. Die gaan super. Abdere kon ik ook niet tegen.

6 jaar geleden

Davitamon mama met extra foliumzuur en visolie

6 jaar geleden

Ik gebruik etos zwanger zijn! En daarnaast extra omega3 ook van etos.