6 Reacties

5 jaar geleden

Voeden tijdens opstijgen en landen voor de gevoelig oortjes! Verder vinden hele kleintjes vliegen heerlijk, t bromt en wiegt. Mijn kindjes sliepen altijd goed! Sommige maatschappijen bieden babywiegjes in vliegtuigen, moet je vantevoren boeken wel (denk wel alleen bij intercontinentaal). Check sowieso vooraf bij de maatschappij wat je mee mag nemen voor baby en neem aan dat je een reisdocument moet laten maken om überhaupt te kunnen boeken 😉. Een goeie draagzak voor op het vliegveld is fijn. Check je wagen in maar zorg wel voor goede reishoes voor je wagen, ze smijten enorm met die dingen. Hoes kan je ook vaak huren, kijk bv op marktplaats. Of kijk voor een cabin proof kinderwagen zoals de yoyo. Een Deryan baby tentje is ideaal om mee te nemen. voor slapen maar ook voor spelen. Zit ingebouwd muggennet in! Zorg verder dat je kindje goed bekend en gedekt is bij je zorg en reisverzekering, zeker ook ivm Corona?

5 jaar geleden

Ik weet van mijn broertje de fles geven met stijgen en dalen.. dan hebben ze minder last van de ooren..

5 jaar geleden

Ik heb afgelopen week gevlogen met mn baby van 2 maanden. Reiswieg ingecheckt, onderstel met maxi cosi mee tot de gate. Bij aankomst ook weer terug gekregen bij de gate. Stoel naast mij was vrij dus daar kon de maxicosi op en met de landing baby erin omdat ze sliep. Met opstijgen wel op schoot. Had een flesje klaar gemaakt voor het geval dat tijdens de landing maar speen was voldoende. Bij security niets uit de tassen hoeven halen alles werd gewoon makkelijk gecontroleerd op de scanner. Kinderwagen werd ook handmatig gecheckt en baby ook snel en klaar! Had tijdens de vlucht een broekje en romper met lange mouwen aan ivm de airco. Als je nog iets wilt weten moet je het maar even vragen ;)

5 jaar geleden

Ik lees even mee. Wij gaan in sept naar Griekenland en Ruby is dan 4,5 maand

5 jaar geleden

Ik ben gisteren terug gevlogen met een baby van 3 maanden. Had een wiegje gereserveerd ( via klantenservice Sunexpress) en zat op de eerste rij. Volgens mij kunnen die wiegjes ook nergens anders. Het was heerlijk. Ze heeft 3 uur kunnen slapen. En idd bin opstijgen en landen flesje gegeven. Op de eerste rij zitten is sowieso nu ideaal omdat je in groepen het vliegtuig uit mag. Dus bv eerst rij 1-10 daarna 10-20. Dus je bent er als eerste uit en ook als eerste door de controles.

5 jaar geleden

Wij komen net terug uit Spanje met een baby van 9-10 weken. Op de heenweg alleen maar geslapen en op de terugweg een beetje wakker en een klein beetje gehuild. Wij zijn juist als allerlaatste in het vliegtuig gegaan. Bij het opstijgen en landen bv gegeven. Dat ging op de heenweg heel goed, al slapend gedronken. Op de terugweg wilde hij er niks van weten. Dus al neuriënd en kussend de landing door gekomen, gelukkig hielp dat en was hij redelijk stil. Er zaten meer kindjes in het vliegtuig die bijna allemaal aan het huilen waren(ook mijn oren deden veel pijn). Zorg dat je speeltjes, een warm dekentje/vestje, speentje, flesje met warm water/bv en een set schone kleding voor jezelf, je partner en je baby bij de hand hebt. Ik was helemaal ondergespuugd