23 Reacties

6 jaar geleden

Ik draag momenteel veel losse bloesjes met knopen dit vind ik erg makkelijk en staat ook leuk!

6 jaar geleden

Ik heb van de eerste nog veel voedingshemdjes van de h&m, die vind ik erg fijn en hebben ook geen ruimte voor een zwangere buik. Wat ik ook veel deed is gewoon een stretch hemdje en daar overheen een gewoon shirt. Shirt omhoog en hemdje naar beneden, dan kun je gewoon discreet voeden.

6 jaar geleden

Heb voedingstops van h&m maar ze hebben m'n maat steeds niet :( Verder hoop ik binnenkort over te stappen op de bikini XD

6 jaar geleden

Mamalicious heeft ook fijne shirtjes die niet met zwangere buik zijn. Vaak kun je die ook in een 2-pack kopen!

6 jaar geleden

H&M heeft veel leuke strakke voedingskleding! Maar voedingshempjes is met koud weer prima, gewoon een shirt, trui, blouse erover en je kan prima voeden. Maar voor het warme weer heb ik geen zin in twee lagen dus heb ik wat jurkjes en mopjes met voedingsfunctie.

6 jaar geleden

En shirtjes *

6 jaar geleden

Idd h&m. Ik leef in hun voedings topjes. Heb ook een aantal shirts maar weet nog niet wat ik daar van vind. Heb ook een jurk en dat werkt wel prettig. Van alles wat dus :)

5 jaar geleden

Nu het kouder wordt binnenkort en we niet meer hele dagen in alleen een voedingstop kunnen rondlopen.. Wat worden jullie outfit keuzes? Tips? Tricks? Hacks?

5 jaar geleden

Hemdjes van de Hema, zijn heel elastisch en goedkoop. Makkelijk om een borst uit te halen. Ik draag veel blousjes met een jasje/vest.

5 jaar geleden

Marktplaats soms ook nog wat betaalbaars te vinden. Ik zet binnenkort ook mijn beetje wat ik nog had daarop :)

5 jaar geleden

Gewoon m鈥檔 eigen kleding met een voedingstop van H&M eronder. Vind voor de winter lekkere oversized truien top haha

5 jaar geleden

Nu het kouder wordt binnenkort en we niet meer hele dagen in alleen een voe ...
I love oversized truien. De oudste is van oktober dus hele winter lekkere truien gedragen. Ga ik komende winter ook lekker doen :)

5 jaar geleden

Inderdaad voedingsbh en voedingstop en daaroverheen eigen kleding. Enige nadeel vind ik dat jurkjes niet handig zijn... Iemand daar nog tips voor?

5 jaar geleden

Reactie op Doortje90

Inderdaad voedingsbh en voedingstop en daaroverheen eigen kleding. Enige na ...
Overslagjurkjes of jurkjes met veel knoopjes lukken vaak wel!

5 jaar geleden

Ik heb eigenlijk alleen de voedingsbh鈥檚 voor het voeden en rest normale kleding. Topje trek ik omlaag (onder borst) en trui omhoog, jurken alleen die ik boven kan opentrekken en gewoon lekker gaan.

5 jaar geleden

Geen tips, maar wel grappig hoe je met ieder kledingstuk je bedenkt: Hoe kan ik hier m鈥檔 tieten uithalen? 馃馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Geen tips, maar wel grappig hoe je met ieder kledingstuk je bedenkt: Hoe ka ...
Precies dit!! 馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Geen tips, maar wel grappig hoe je met ieder kledingstuk je bedenkt: Hoe ka ...
Eerst was het mijn man die dat dacht, nu ben ik het 馃槀

5 jaar geleden

Knoopjes

5 jaar geleden

Reactie op c-licious

Ik heb eigenlijk alleen de voedingsbh鈥檚 voor het voeden en rest normale kle ...
Zo doe ik het ook 馃檹馃徏