23 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb van de eerste nog veel voedingshemdjes van de h&m, die vind ik erg fijn en hebben ook geen ruimte voor een zwangere buik. Wat ik ook veel deed is gewoon een stretch hemdje en daar overheen een gewoon shirt. Shirt omhoog en hemdje naar beneden, dan kun je gewoon discreet voeden.
6 jaar geleden
Heb voedingstops van h&m maar ze hebben m'n maat steeds niet :(
Verder hoop ik binnenkort over te stappen op de bikini XD
6 jaar geleden
Mamalicious heeft ook fijne shirtjes die niet met zwangere buik zijn.
Vaak kun je die ook in een 2-pack kopen!
6 jaar geleden
H&M heeft veel leuke strakke voedingskleding! Maar voedingshempjes is met koud weer prima, gewoon een shirt, trui, blouse erover en je kan prima voeden. Maar voor het warme weer heb ik geen zin in twee lagen dus heb ik wat jurkjes en mopjes met voedingsfunctie.
6 jaar geleden
Idd h&m. Ik leef in hun voedings topjes. Heb ook een aantal shirts maar weet nog niet wat ik daar van vind. Heb ook een jurk en dat werkt wel prettig. Van alles wat dus :)
5 jaar geleden
Nu het kouder wordt binnenkort en we niet meer hele dagen in alleen een voedingstop kunnen rondlopen..
Wat worden jullie outfit keuzes? Tips? Tricks? Hacks?
5 jaar geleden
Hemdjes van de Hema, zijn heel elastisch en goedkoop. Makkelijk om een borst uit te halen. Ik draag veel blousjes met een jasje/vest.
5 jaar geleden
Gewoon m鈥檔 eigen kleding met een voedingstop van H&M eronder. Vind voor de winter lekkere oversized truien top haha
5 jaar geleden
Nu het kouder wordt binnenkort en we niet meer hele dagen in alleen een voe ...
I love oversized truien. De oudste is van oktober dus hele winter lekkere truien gedragen. Ga ik komende winter ook lekker doen :)
5 jaar geleden
Reactie op Wauwie
Geen tips, maar wel grappig hoe je met ieder kledingstuk je bedenkt: Hoe ka ...
Eerst was het mijn man die dat dacht, nu ben ik het 馃槀