127 Reacties

3 jaar geleden

Zijn er ook babies die niet meer zo vaak drinken? Mijn kleine meid van 9,5 mnd drinkt sinds een tijdje nog maar 3x, om 8.30 / 14.00 /19.30. Ik maak mij niet echt zorgen maar ben meer nieuwsgierig 😇

3 jaar geleden

Reactie op Jvp

Zijn er ook babies die niet meer zo vaak drinken? Mijn kleine meid van 9,5 ...
Hier ook meestal 3 a 4 keer

3 jaar geleden

Reactie op Jvp

Zijn er ook babies die niet meer zo vaak drinken? Mijn kleine meid van 9,5 ...
Hier sinds een week ook 3x. Meestal tussen 5u en 7u ergens, verder rond 13.30u en 18.45u. Tussendoor drinkt hij in totaal ook nog ongeveer 100 ml uit een 360 graden beker.

3 jaar geleden

Hier ook nog volledig bv. Overdag heeft ze alleen de rust om voor het slapen te drinken. Afhankelijk van of ze bij het wakker worden nog drinkt zitten we dan op 3 of 4x overdag (voor de 2 dutjes en voor het slapen). Tussen 19-7 kom ze vaak 2 en soms ook 3x.

3 jaar geleden

Cato is nu 9 maanden en drinkt nu 3x per dag aan de borst en een enkele keer nog in de nacht. Het was standaard dat ik er in de nacht uit ging als ik jaar hoorde en trooste haar met de borst. Tot ik zo moe was dat ik tegen m'n vriend zei ga jij maar....eerst accepteerde ze het niet, maar inmiddels wel en zijn we van de nachtvoeding af. Als ze echt overstuur is dan kom ik met m'n borst maar meestal is het niet nodig. Ze eet voldoende fruit, brood, warm etc om het met 3x borst te redden...

3 jaar geleden

Reactie op Jvp

Zijn er ook babies die niet meer zo vaak drinken? Mijn kleine meid van 9,5 ...
Mijne ook 😇

3 jaar geleden

Hier geef ik ook nog borstvoeding. Mijn dochter is bijna 10 maanden en ze drinkt nog 4x overdag bij mij. ( 8.00-12.00-16.00-20.00) enkele keer dat ze snachts nog komt. Alleen pakt ze haar fruit en brood niet altijd even goed. Ze is ook wat kieskeurig in wat ze wel en niet lekker vindt.. maak mij daar soms wel wat zorgen over aangezien ze toch meer richting de vaste voeding moet gaan..