7 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou even de dokter bellen! Mijn zoontje heeft dat ook gehad en bleek uitgedroogd te zijn.. wil je niet bang maken, maar een volledig droge luier na de hele nacht slapen ..

3 jaar geleden

Had ik vorige zomer ook. Ze had gewoon veel vocht verloren door zweten. En overdag plaste ze wel gewoon. Zelf plassen we ook minder met de warmte omdat we vocht verliezen dmv zweten

3 jaar geleden

Mijn dochters hebben dit ook best vaak. Soms slapen ze zo vast dat ze niet plassen, ze plassen volgend mij op de momenten dat ze even wakker zijn. Die van mijn jongste was vanochtend ook droog, doe ik hem af ging ze gelijk echt super veel plassen op de plavuizen 😅

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook soms.. even wachten en hij plaste daarna zijn luier vol en na zijn ontbijt ook weer met poep

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Mijn dochters hebben dit ook best vaak. Soms slapen ze zo vast dat ze niet ...
Ja vorige week gebeurde dit idd! De eerste luier was opeens super nat. Ik dacht toen idd ook aan het vast slapen

3 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties ❤️

3 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dat ook wel eens. Denk idd dat ze dan vast heeft geslapen en vaak plast ze dan idd tijdens het verschonen. Dus tip luier laten zitten en pas na het ontbijt verschonen😂