6 Reacties

3 jaar geleden

Onze dame krijgt nog 4 flessen. Ochtend 180cc, avond 150cc en tussendoor 2x 90cc max. Qua kunnen. Onze dame kan nog niet volledig zelfstandig zitten, wel met handje in de rug. En ze begint nu met der benen onder haar billen te trekken om naar voren te komen. Elk kind volgt zijn/haar eigen ritme.

3 jaar geleden

Mooi schema heb je hoor! En zeker met de flessen en het vaste voedsel hoef je je geen zorgen te maken dat hij te weinig vocht binnen krijgt. Wij geven water gewoon uit zn dr brown fles (ik doe het in zo鈥檔 kleintje). Hij vindt het vooral lekker bij zn broodje en groente. Gewoon zo tussendoor geeft ie ook niks om. Uit een beker drinken vind ie ook fantastisch maar er valt nog wel veel naast hoor haha. Verder tijgert hij er flink op los en is inmiddels begonnen met optrekken (nog heel eng met die zwabberende beentjes). Maar ieder kind volgt zijn/haar eigen ritme dus als die van jou al lekker rolt en tijgert gaat het volgens mij helemaal prima! Oja als ik zwaai of klap moet ie alleen keihard lachen....dus 馃槈. Gewoon lekker veel blijven doen en dan nemen ze het vanzelf wel over. Je doet het prima!! 馃槃

3 jaar geleden

Je kan beter water ipv thee of diksap blijven aanbieddn anders worden ze nooit gewoon aan gewoon water. Eventueel water met schepje melkpoeder kan ook.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje 8 maanden drinkt ook erg slecht dus ik doe om nog een klein beetje aan te vullen water door haar hapjes, maar blijf ook water aanbieden in de hoop dat ze het op een dag gaat drinken. Wat ze wel goed drinkt is havermelk. Hoop dat het iets help!

3 jaar geleden

Geef gewoon water en thee nog klein beetje uit de fles. Ik bied daarvoor altijd de munckin beker aan maar dit snapt ze nog niet! Liever heb ik dat ze gewoon uit de beker al dronk maar bij mijn oudste duurde dit ook even

3 jaar geleden

Onze zoon krijgt 3 flessen: 09.30/15.30/19.30. (uitslaper 馃檲) Daar tussenin fruit, brood en avondeten (met de pot mee of potje) bij zijn broodje en avondeten geven wij een klein drupje ranja bij het water (suikervrij) dit drinkt hij uit een kleine Dr brown fles. De andere flessen hebben we geprobeerd maar hij kauwt op de tuitjes. Ik zou me niet te druk maken om de verdere ontwikkeling, alhoewel ik je wel snap. Ieder kind gaat op eigen tempo. Van de een op de andere dag kan het zo anders zijn. Ons zoontje rolt alle kanten op, kan zelfstandig zitten en gaat ook bijna zelf zitten, hij kruipt en trekt zich al op en blijft staan in de box. Hij is nu 7,5 maand en ik vind het echt heel snel gaan. We kunnen het niet tegenhouden natuurlijk maar ik vraag me soms af of het al wel goed is om bijvoorbeeld te staan.