13 Reacties

3 jaar geleden

De mijne word om 21.00 uur voor het laatst verschoond en dan kan ze redelijk uit slapen tot 7.00/7.30 geen idee of dat er iets mee te maken heeft om 18.00 uur laatste fles rond 19.00 uur bedje in soms eerder

3 jaar geleden

Ik stop er een fles in en dan slaapt ie vaak nog 2 uur door. Echt hoor, ik deed eerst ook aan rekken, heb maanden lang niet geslapen.. dit was voor mij de oplossing :-) succes!!

3 jaar geleden

Reactie op MonikaKnobel2019

De mijne word om 21.00 uur voor het laatst verschoond en dan kan ze redelij ...
Wellicht het proberen waard!

3 jaar geleden

Reactie op Lexi

Ik stop er een fles in en dan slaapt ie vaak nog 2 uur door. Echt hoor, ik ...
Dat hebben wij ook gedaan inderdaad maar waren dan weer bang dat ze daar te veel aan zou gaan wennen...

3 jaar geleden

Niet gelijk een fles geven, geen tv 1e u na wakker worden etc niet motiveren om er uit te willen. Verder dutjes overdag aanpakken niet voot 9.30 en max 45 min middag rond 13u max 2 u en 19 u na bed dit werkt voor ons mega goed. Hebben slaapgidsen gebruikt.

3 jaar geleden

Oh en je kan ze rond deze leeftijd zelf leren om 't speentje te pakken, dat jij 'm terug komt geven is een slaapassociatie, dat kan je afleren

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde 8,5 maand in de avond max 19.00 naar bed en vaak dan 5.15/5.30 wakker. Vaak red ze het wel te blijven liggen tot 6.15 daarna een fles en rond 8.00 weer naar bed. Ik blijf gewoon hopen dat ze een keer langer blijft slapen 馃檲

3 jaar geleden

Hier net hetzelfde. Bijna altijd allebei wakker om 4-5u 馃檮 en de andere 2 grootste staan dan op om 7.30 en ik slaap nog half 馃ぃ hopelijk snel beter..

3 jaar geleden

Van de laatste fles een papfles maken met olvarit granen hielp bij ons.

3 jaar geleden

Ik doe t speendoekje in de slaapzak zodat hij de speen altijd kan vinden, misschien helpt t馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Mrsk

Van de laatste fles een papfles maken met olvarit granen hielp bij ons.
Dan gewoon 220 + 7 schepjes en hoeveel van die granen dan?

3 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Niet gelijk een fles geven, geen tv 1e u na wakker worden etc niet motivere ...
Welke slaapgids heb je gebruikt?

3 jaar geleden

Reactie op LKM_

Welke slaapgids heb je gebruikt?
Dat is van snuggles en dreams!!toppertje werkt hier ook