6 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Doet me enorm denken aan weer een fysieke en een mentale groeispurt. Hebben we vaker gehad en altijd kwam hij vanzelf wel weer terug in zijn ritme. Verwacht ik nu weer eigenlijk. We laten hem in die periodes vaak iets langer pruttelen voordat we hem uit bed halen. Soms bedenkt hij zelf ook dat 6 uur toch wel echt een stuk vroeger is dan 7:30 😬🤷‍♀️

2 jaar geleden

Hoi, hier ook. Mijn dochter doet wel gewoon een goede middag dut. Maar waar ze voorheen heerlijk in haar eigen bedje lag stil tot 7.30 is nu al een week voorbij. Mw is rond 6.30 klaar wakker. Gillen en krijsen in bed Iers wat ik totaal niet gewend ben van haar. Idd heeft ze dit vaker met een grote ontwikkeling of tanden. Dus ik hoop het maar

2 jaar geleden

Hier ook! En dan kan hij soms om 5.15 al besloten hebben dat de dag is begonnen! We laten hem dan ook vaan pruttelen, echter we gaan er ook regelmatig naast liggen. Onze andere zoon slaapt altijd lang uit, en wordt soms te vroeg van hem wakker. Gevolg ochtendhumeur. Met grote regelmaat zit ik om 6u al.beneden met hem. Niet te doen, vind ik. Ik hoop ook op een sprong en dat het weer overgaat. Dit herkennen wij van onze oudste totaal niet.

2 jaar geleden

Hier ook! Normaal gesproken 07:00 a 07:30 wakker. Nu 06:00 en huilen in plaats van vrolijk wakker worden! Ben blij te lezen dat het waarschijnlijk een fase is

2 jaar geleden

Ow haha zou mij heerlijk lijken. Wij tobben vaak vanaf 12 uur tot aan de ochtend. Zijn allemaal fases 🤭

2 jaar geleden

Wij rond 7 uur ook in bed en idd ook vroeger wakker. Maar we zijn nu blij dat die meestal weer doorslaapt. Hoop dat de ochtend ook weer in ere wordt hersteld en zo niet, dan wij weer eerder naar bed!