9 Reacties

3 jaar geleden

Goedemorgen Hier het zelfde verhaald mij dochtertje is 21 mei 1 jaar geworden

3 jaar geleden

Kunnen het misschien tandjes zijn? Ons zoontje slaapt meestal uit tot 8 uur a half 9🙈, maar hij krijgt nu 4 tandjes tegelijk (2 hoektanden boven en de tweede set tandjes beneden). Wij merken altijd dat de eerste tekenen bij hem vroeg wakker zijn is (tussen half 6 en half 7). Uiteraard een luxe probleem want vroeg wakker worden bij hem is nog steeds laat, maar dacht miss krijgt hij tandjes?

3 jaar geleden

Reactie op Reb0396

Kunnen het misschien tandjes zijn? Ons zoontje slaapt meestal uit tot 8 uur ...
Die waren al door voordat dit begon. Misschien ‘broeit’ de volgende?🤷‍♀️ Geen idee

3 jaar geleden

Wij hadden dit ook een maand lang tijdens sprong 8. Nu slaapt ze weer zoals voorheen thank god. Dat vroege wakker worden half 6 was slopend

3 jaar geleden

Ja onze dame van 29 mei ook! Al lijkt het de laatste dagen weer beter te worden. Ze wordt wel wakker rond 6u en begint dan een beetje te brabbelen, maar gaat vaak dan alsnog weer liggen en nog even een half uurtje slapen. Ik hoop dat ze dat een beetje blijft volhouden 🤞

3 jaar geleden

Vanmorgen zelfs 0500😴😵‍💫

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Vanmorgen zelfs 0500😴😵‍💫
Lekker optijd🙈 mij dochtertje was ook weer om 05.50 wakker en me zoon werd om 06.30 wakker zo slopend elke keer zo vroeg wakker en vooral met deze warmte pfff

3 jaar geleden

Tussen de middag is het ook al een paar dagen drama. Krijsen, huilen, bij me willen zijn. Niks papa, alleen mama. Pff Jullie ook last van??

3 jaar geleden

Reactie op Melis_013

Lekker optijd🙈 mij dochtertje was ook weer om 05.50 wakker en me zoon werd ...
Ja en zelf slaap je ook slecht van de warmte. Hopelijk snel koelere en betere nachten.