14 Reacties

3 jaar geleden

Nog een poging

3 jaar geleden

Als ik het goed lees, gaat het om een combi product wat niet verkocht mag worden. Als het hier hebt gekocht lijkt het me veilig? Ik gebruik overigens gewoon "plastic" van de is zeeman 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Als ik het goed lees, gaat het om een combi product wat niet verkocht mag w ...
Zowel bamboe als ook melamine los van elkaar zijn niet veilig. Zo lees ik het in ieder geval ;-)

3 jaar geleden

In de prullenbak ermee! 馃槄

3 jaar geleden

Voor mij nog steeds niet duidelijk of alle servies van bamboe ook melamine bevat. Wij hebben sinds kort een mooie set van het merk Yuunaa gekregen 馃

3 jaar geleden

Reactie op Bas0707

Voor mij nog steeds niet duidelijk of alle servies van bamboe ook melamine ...
Wij hebben ook een leuke set van Yuunaa gekregen. Na even zoeken vond ik het volgende over het servies van Yuunaa: Het bamboe servies combineert bamboevezel met een melaminehars bindmiddel. Helaas....

3 jaar geleden

Als je het product niet opwarmt (dus niet in oven, magnetron, vaatwasser) is er volgens mij geen probleem.

3 jaar geleden

Reactie op Elskapinga

Als je het product niet opwarmt (dus niet in oven, magnetron, vaatwasser) i ...
Ja dit denk ik dus ook. Volgens mij is het best wel een overdreven dramatisch bericht ook. Ze zeggen zelf tenslotte ook dat ze dit vooral voor de zekerheid zeggen, daar komt het wel op neer. Doet me een beetje denken aan die heisa van een paar maanden geleden over plastic flessen en dat daar iets mis mee zou zijn

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Ja dit denk ik dus ook. Volgens mij is het best wel een overdreven dramatis ...
Het deed mij ook denken aan de waarschuwing over borstvoedingsthee een tijdje terug maar uiteindelijk geldt dit natuurlijk voor heel veel dingen: wat eet je zelf tijdens de zwangerschap, wat geef je je baby te eten... 2-3 jaar terug waren het de rijstwafels ivm arseen, werd ook ineens sterk afgeraden. Ik vind in dit geval wel bijzonder dat ze het echt van de markt willen halen. Formaldehyde is echt geen leuk goedje... En uiteraard mag iedereen zelf weten wat je met een waarschuwing doet :-)

3 jaar geleden

Welk servies kun je dan het beste gebruiken??? Ik heb die van Rice maar ik schrik nogal gauw van zo鈥檔 waarschuwingen馃槗 ik heb ook al glazen flessen gekocht dus ik ben er heel pietleuterig over馃槄

3 jaar geleden

Hoe zit het met silicone servies eigenlijk? 馃榿

3 jaar geleden

Hoe zit het met silicone servies eigenlijk? 馃榿
Die kan wel!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Wauwie

In de prullenbak ermee! 馃槄
Ja die hebben wij ook :(

3 jaar geleden

Welk servies mag wel?