25 Reacties
5 jaar geleden
Gewoon het hele jaar door! Ik heb nog nooit gehoord dat de buitenlucht/natuur slecht voor je is! Uiteraard als hij/zij ziek is zou ik het minimaal doen. (Maar ook als je ziek bent is een frisse neus goed voor je)
Schijnt dat in Engeland veel babies gewoon een uurtje oid buiten gezet worden (Voor de frisse lucht)
5 jaar geleden
Toevallig in Denemarken gezien en gehoord dat alle babies daar tot hij 3/4e jaar buiten al hun dutjes doen in een grote (lees mega 😂) kinderwagen. Gewoon met dekbed en al liggen die kinderen te slapen. Ook gerust buiten een restaurant als paps en mams binnen zitten te lunchen. Zolang je soms even checkt of je kindje lekker warm is lijkt het me juist gezond die frisse lucht.
5 jaar geleden
Reactie op Mamavandriekindjes
Toevallig in Denemarken gezien en gehoord dat alle babies daar tot hij 3/4e ...
Hier in Nederland heb je ook kdv's die de baby's buiten laten slapen! Wel goed ingepakt natuurlijk. Maar ik meen dat de grens zelf -5 graden was of zo.
Dus lekker blijven wandelen!
5 jaar geleden
Ik zou gewoon lekker blijven wandelen met de kleine, is super gezond al is het maar voor een uurtje. Hier is de kleine ziekjes, maar als ik het red en hij voelt zich een beetje oké op de dag, dan loop ik even een half uurtje met hem buiten.
Je hebt voor draagzakken of draagdoeken, van die speciale draagcovers tegen de kou en regen. Je hebt ook van die speciale draag jassen. Daar zou je ook naar kunnen kijken of dat wat voor jou is of inderdaad de kleine lekker goed in pakken en hoppa gewoon mee.
5 jaar geleden
Lekker blijven wandelen! Doe ik toevallig ook zelf graag met de draagzak. Ik heb voor kouder weer een speciale waterafstotende draagzak-cover met teddyvoering en een capuchon erbij. Als het harder waait dan krijgt ze nog een sjaaltje om en slofjes aan. Kleine slaapt er heerlijk in💕
5 jaar geleden
Reactie op Fabii
Hier in Nederland heb je ook kdv's die de baby's buiten laten slapen! Wel g ...
Jaa! Ons zoontje slaapt op de kdv altijd buiten. Lekkere warme slaapzak en muts, sokken om de handjes en gaan!
Hij heeft ook erg moeite om met de andere kinderen erbij in slaap te vallen en gilt dan soms de hele bende wakker.. extra voordeel dat hij het buiten zo fijn vindt en goed slaapt! Hij is zeker niet meer ziek of verkouden dan andere kindjes. Vooral lekker naar buiten gaan!
5 jaar geleden
Ik had een herfstbaby en vond het wandelen in de winter heerlijk! Lekker warm aankleden en gaan! Super gezond juist lekker buiten!
5 jaar geleden
Och wat wil ik graag een koude winter , heerlijk wandelen met de wagen in de sneeuw 🥰
Draagzak durf ik echt niet als het vriest, dadelijk glij ik uit 😬
5 jaar geleden
Ja hoor lekker naar buiten, doen wij ook dagelijks! Super gezond juist.. je hebt speciale (winter) jassen met een extra tussenstuk voor als je een draagdoek of zak gebruikt. Zit een minicapuchon op en houdt hem lekker warm. Mutsje nog op en thats it (normale kleding gewoon voor hem natuurlijk maar geen handschoentjes oid) met zijn gezichtje tegen mijn borstkast en we zijn echt een kacheltje samen hoor.
5 jaar geleden
Die bezorgdheid ook altijd van oudere generaties 🙈 wij als mens leefde ooit ook als holbewoners...nee lekker naar buiten gaan juist. In de winter worden we niet meer ziek door de kou maar juist doordat we veel meer binnen zijn en de ziektekiemen zich makkelijker verspreiden binnen. Lekker inpakken en gaan! Lekker van genieten, nu kun je nog lekker dragen en stukken afleggen straks met een peuter is dat veel meer gedoe, vaak
5 jaar geleden
Lekker naar buiten. Dicht tegen je aan. Koop een xxl fleecevest bij action oid. Niks beters dan dat. Zowel voor je kindje als voor jezelf.
5 jaar geleden
Van kou wordt je niet ziek! Ik heb een ski-pak voor als het echt koud is...hoppa in die draagzak en wandelen maar!