65 Reacties
3 jaar geleden
Hier drinkt ze rond 6.00 en zodra ze wakker is ook brood. Dit al sinds 7 maanden. Een kind kan zelf heel goed aangeven of ze wel of niet willen eten.
3 jaar geleden
Reactie op Sureyya
Krijgen ze naast patat nog iets anders te eten?
Meestal smorgens boterhammetjes , smiddags fruit. En savonds patatjes -groenten-vlees of vis. En dan om 23u hun flesje 260+9
3 jaar geleden
Ons schema:
- 07:00/07:30 200ml flesvoeding + 2 broodjes (we begonnen met 6 maanden al met pap, maar dat wilde hij niet meer, dus vanaf 9 maanden al brood)
- 09:30/10:00 2 stukjes vers fruit (soms gewoon nog potje)
- 11:30/12:00 2 broodjes + bekertje melk
- 14:00/15:00 tussendoortje + bekertje water, limonade, vruchtensap.
- 17:00 groentenpotje (af en toe eet die met ons mee)
- 19:00 flesje warme melk en dan naar bed.
Zijn slaaptijden verschillen nogal en dat ligt er dus aan wanneer hij s ochtends wakker wordt, maar meestal is het:
- 08:30/09:00 tot 09:30/10:00
- 12:00/13:00 tot 13:00 of 14:00
- 15:30/16:00 tot 17:00
Het kan ook zomaar zijn dat hij s ochtends dus 2 uur slaapt en daarna om 15:00 nog een uurtje of andersom en heeft hij dus maar 2 slaapjes
3 jaar geleden
Reactie op c-licious
Dat zijn aardappelen hè... geen friet ;)
Haha zou lekker zijn voor hun, alleen maar friet 🤣
3 jaar geleden
Reactie op FredAu3
Wat voor beleg kiezen jullie voor op het brood?
Ik heb nu een aantal keer b ...
Wij geven jam, appelstroop, pindakaas 100%, kipfilet, roerei en idd aardbei/rode bieten jam. En soms ook gewoon alleen een laagje boter 🙃
Kaas en smeerworst geven wij idd niet. Schijnt te zout te zijn en wordt tot 4 jaar afgeraden te geven.
3 jaar geleden
Laatst bleven we onverwacht bij mijn vader eten... toen een broodje gegeven met vruchten hagel... 1 groot feest 😀 verder idd pindakaas, smeerkaas kids, jam en chocopasta van de kleine keuken van AH...
hier smorgens nog een pap fles misschien binnenkort ook een broodje die fles is eigenlijk puur gemak van mij ivm nog 2 kids die naar school moeten dus is soms een beetje hectisch hier in de ochtend hihi
3 jaar geleden
Help mijn kind wil al een laatste tijd geen brood eten ook niet met beleg
Wat te doen?