65 Reacties

3 jaar geleden

Hier drinkt ze rond 6.00 en zodra ze wakker is ook brood. Dit al sinds 7 maanden. Een kind kan zelf heel goed aangeven of ze wel of niet willen eten.

3 jaar geleden

Reactie op MonikaKnobel2019

Die van ons krijgt de fles en een halve boterham meer wil ze momenteel gewo ...
Hier ook! Een hele boterham gaat er nog niet in naast de fles

3 jaar geleden

Reactie op sabrinadamen1

Hier krijgen ze zowizo elke avond patatjes en om 23u hun laatste fles. Ons ...
Krijgen ze naast patat nog iets anders te eten?

3 jaar geleden

Vanmorgen voor het eerst de ochtend fles eraf gehaald en gelijk met een broodje begonnen met een beker sap. Om 9.30 uur fruit en 12 uur weer een broodje. 13.00uur geef ik nog een flesje van 4 schepjes. 16.00uur warm eten 18.00uur flesje 18.15/18.30 naar bed

3 jaar geleden

Wat doen jullie met de yoghurt? Jip vind het vooralsnog geen succes.

3 jaar geleden

Reactie op NormTex

Wat doen jullie met de yoghurt? Jip vind het vooralsnog geen succes.
Theelepel halva jam!

3 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Krijgen ze naast patat nog iets anders te eten?
Meestal smorgens boterhammetjes , smiddags fruit. En savonds patatjes -groenten-vlees of vis. En dan om 23u hun flesje 260+9

3 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Krijgen ze naast patat nog iets anders te eten?
Dat zijn aardappelen hè... geen friet ;)

3 jaar geleden

Ons schema: - 07:00/07:30 200ml flesvoeding + 2 broodjes (we begonnen met 6 maanden al met pap, maar dat wilde hij niet meer, dus vanaf 9 maanden al brood) - 09:30/10:00 2 stukjes vers fruit (soms gewoon nog potje) - 11:30/12:00 2 broodjes + bekertje melk - 14:00/15:00 tussendoortje + bekertje water, limonade, vruchtensap. - 17:00 groentenpotje (af en toe eet die met ons mee) - 19:00 flesje warme melk en dan naar bed. Zijn slaaptijden verschillen nogal en dat ligt er dus aan wanneer hij s ochtends wakker wordt, maar meestal is het: - 08:30/09:00 tot 09:30/10:00 - 12:00/13:00 tot 13:00 of 14:00 - 15:30/16:00 tot 17:00 Het kan ook zomaar zijn dat hij s ochtends dus 2 uur slaapt en daarna om 15:00 nog een uurtje of andersom en heeft hij dus maar 2 slaapjes

3 jaar geleden

Me zoontje is trouwens 11 maanden

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Dat zijn aardappelen hè... geen friet ;)
Haha zou lekker zijn voor hun, alleen maar friet 🤣

3 jaar geleden

Wat voor beleg kiezen jullie voor op het brood? Ik heb nu een aantal keer baby beleg gekocht (bv. aardbei/rode bieten jam). Ons jochie kokhalst hierbij. Eet het brood nog liever droog haha. Hij hapt soms wel met papa mee boterham kaas. Maar dit is nog te zout nu toch?

3 jaar geleden

Reactie op FredAu3

Wat voor beleg kiezen jullie voor op het brood? Ik heb nu een aantal keer b ...
Wij geven jam, appelstroop, pindakaas 100%, kipfilet, roerei en idd aardbei/rode bieten jam. En soms ook gewoon alleen een laagje boter 🙃 Kaas en smeerworst geven wij idd niet. Schijnt te zout te zijn en wordt tot 4 jaar afgeraden te geven.

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Wij geven jam, appelstroop, pindakaas 100%, kipfilet, roerei en idd aardbei ...
Kipfilet dacht ik laatst ook aan, samen met kalkoenfilet. Ik sta in de winkel en zie dat in kipfilet 2,3g zout zit en jonge kaas 2,1g.. ik twijfel nu weer haha

3 jaar geleden

Reactie op sabrinadamen1

Haha zou lekker zijn voor hun, alleen maar friet 🤣
Heerlijk

3 jaar geleden

Reactie op FredAu3

Wat voor beleg kiezen jullie voor op het brood? Ik heb nu een aantal keer b ...
100% pindakaas, 100% chocolade pasta, appelstroop, zuivelspread, geprakte avocado

3 jaar geleden

Laatst bleven we onverwacht bij mijn vader eten... toen een broodje gegeven met vruchten hagel... 1 groot feest 😀 verder idd pindakaas, smeerkaas kids, jam en chocopasta van de kleine keuken van AH... hier smorgens nog een pap fles misschien binnenkort ook een broodje die fles is eigenlijk puur gemak van mij ivm nog 2 kids die naar school moeten dus is soms een beetje hectisch hier in de ochtend hihi

3 jaar geleden

Help mijn kind wil al een laatste tijd geen brood eten ook niet met beleg Wat te doen?

3 jaar geleden

Reactie op Galala2020

Help mijn kind wil al een laatste tijd geen brood eten ook niet met beleg ...
Iets anders aanbieden? Havermoutpap met water aangemaakt bijvoorbeeld of een gebakken of gekookt ei? Boekweit wafels of komkommer en tomaat?

3 jaar geleden

Reactie op Galala2020

Help mijn kind wil al een laatste tijd geen brood eten ook niet met beleg ...
Ze mijne eet al weken geen groente......hoe ik het ook aanbied. Zal vanzelf wel weer overgaan