24 Reacties

3 jaar geleden

Hoe doen jullie het overdag? Wij waren al best vroeg met hem op zijn eigen kamer laten slapen omdat hij echt van elk geluidje wakker werd en begon te kreunen en soms huilen dus toen lagen we als twee stille planken in bed, wat zoals je je wel kan voorstellen echt niet relaxt was. Denk dat hij nog geen 3 maanden was. Wel heb ik hem al vanaf week 2 regelmatig in zijn ledikant op zijn kamertje gelegd bij de slaapjes overdag. Dus op een gegeven moment deed hij overdag al alle slaapjes in zijn eigen kamertje en was de overstap voor ons niet zo groot gevoelsmatig om dat snachts ook te doen. Maar ben toen begonnen met na de vroege ochtendvoeding hem dan nog even in zijn eigen kamer te laten slapen dus bijvoorbeeld als hij half 5 kwam om te drinken. Ik vond dit een fijne manier. Misschien voor jou ook wat.

3 jaar geleden

Hier slaapt hij ook nog bij ons. Zelfs 90% bij ons in bed. Het is een enorme lastiger slaper dus iedere minuut slaap is heilig😅 Ik maak mij niet druk over evt "te laat" rooming out. Hij drinkt ook nog in de nacht. Misschien als hij in zijn kamertje zou slapen dat het beter gaat maar zo vinden wij het prima.

3 jaar geleden

Reactie op Mamavandriekindjes

Hoe doen jullie het overdag? Wij waren al best vroeg met hem op zijn eigen ...
Overdag slaapt ze bij ons gewoon op haar eigen kamertje in haar ledikantje. Ook savonds als ze de nacht in gaat. Om 24.00u wordt ze nog wakker voor een voeding en daarna verhuist mijn man haar altijd naar de co sleeper in onze kamer. Ze wordt daarna in de nacht namelijk geregeld wakker en als ze dan in haar eigen bedje ligt doet niemand een oog meer dicht. Als ze naast ons ligt kan ik gewoon mijn arm uitsteken, mijn ogen weer dichtdoen en dan valt ze vanzelf weer in slaap.

3 jaar geleden

Ik denk niet dat je te laat kan zijn met in eigen bedje laten slapen.