11 Reacties

3 jaar geleden

Ik doe het ook 1x per dag. Net voor het laatste flesje. Na het avondeten. Na het flesje is ze vaak sleepy, dus dan snel naar bed.

3 jaar geleden

Hier is het net s ochtends. Opstaan, flesje, tanden poetsen samen met ons en dan aankleden enz. S avonds krijgen we het precies niet in het ritueel want ze krijgt haar flesje op de kamer (badkamer is beneden)

3 jaar geleden

Wij poetsen de tandjes na het laatste flesje, in de stoel waarna hij heerlijk in slaap valt. We zijn er op tijd mee begonnen, meteen zodra z'n eerste tandjes door kwamen en nu is het een vast ritueel voor het slapen gaan. Hij doet zelfs z'n mondje nu open als z'n flesje op is, soms al half slapend 🥰

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook na het laatste flesje. We hebben de tandenborstel een tijdje al als (kauw) speeltje gegeven dus die kent hij wel. Hij vind het altijd heel leuk en geeft hem steeds terug aan mij dat ik ook moet 😂

3 jaar geleden

Na t laatste flesje op zijn kamer in zijn bedje, gepoetst vanaf t moment dat t eerste tandje doorkwam nu 3 maanden verder en tand 7 en 8 komen door😳

3 jaar geleden

Na het laatste flesje hier ook. Heel soms valt ie tijdens de fles echt in coma, dan slaan we ook over. Maar hij krijgt zijn flesje beneden dus wordt eigenlijk altijd weer wat wakkerder als we naar boven gaan.

3 jaar geleden

Ze valt ‘s avonds altijd aan de borst in slaap, dus we poetsen ‘s ochtends na het ontbijt.

3 jaar geleden

Hier tanden poetsen sinds de eerste tandjes een maand geleden. We doen het altijd na de melk in de ochtend, want in de avond is het mopperen.

3 jaar geleden

Ik deed het eerst voor het laatste flesje. Maar ik heb vernomen dat het het beste is om het na het laatste flesje te doen. Ik wacht altijd een half uur a 45 min na t flesje ivm het glazuur. Maar kom wel altijd in de knoei met het avond ritueel.

3 jaar geleden

Nog tips om tandenpoetsen aantrekkelijker te maken. Wij doen het tandenpoetsen na de laatste fles, maar het is altijd strijd🙈

3 jaar geleden

Hier na de patatjes doen wij het, maar ik merk wel dat bij ons dochtertje. Ze is met 1 tandje geboren , dat het iets geler is als de nieuwe tandjes.