12 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee. Bij mij zelfde geval

3 jaar geleden

Meeste kindjes hebben toch zeker tot 12 a 18 maanden 2 slaapjes nodig. Misschien andere tijden ?? Want 3 uur middag dutje is misschien wat laat. Hier slaapt ze van 13 uur tot 15 uur En in de ochtend van 9.30 tot 10.00 uur a 10.15

3 jaar geleden

Meestal is dat rond 12 maanden volgens mij. Misschien proberen in de ochtend alleen 1 uur te laten slapen bijvoorbeeld? Dan pakt ie in de middag misschien makkelijker een slaapje? En anders gewoon uitproberen met 1 slaapje. Je komt er waarschijnlijk snel genoeg achter of hij het trekt of niet...

3 jaar geleden

Mijn dochtertje slaap van 10 tot 12 en van 15 tot 16.30. Rond 19.00 naar bed. Ze kan pas na 15.00 naar bed ivm ophalen van school van me andere kids

3 jaar geleden

Ja klopt idd tot 15 maanden is over het algemeen sowieso twee slaapjes en de middag slaap is het belangrijkste, dus meestal vervalt de ochtend 15u zou voor onze kleine ook echt te laat zijn. Slaapt 's ochtends van half 10 en dan 1u en 's middags van 13u en dan 2 u

3 jaar geleden

Denk dat het per kind wel anders is. Je zou het kunnen uitproberen en kijken of hij het haalt. Mijn zoontje slaapt 10 tot 13 uur en daarna 15/ 15.30 tot 17/17.30. Daarna gaat hij tussen 19/19.30 naar bed tor ochtend 7/8 uur.

3 jaar geleden

Ik zou het ochtenddutje inkorten tot 45-60 minuten max en 'm dan weer wat eerder erin leggen 's middags :)

3 jaar geleden

Volgens mij laat je de ochtendslaap juist vallen vaak gesproken en de middagslaap blijft nog een hele poos. Ons meisje van 9 maanden slaapt al een hele tijd nog alleen maar smiddags. Ze slaapt sochtends lang , soms tot wel 10.00 en dan gaat ze om 13.00 weer naar bed tot 15.00/16.00 en dan om 19.00 weer tot de volgende ochtend. Dit gaat bij haar heel goed maar ieder kindje heeft natuurlijk zijn of haar eigen ritme

3 jaar geleden

Als je naar 1 slaapje gaat dan heb je vaak dat het eerste slaapje later wordt dus start rond half twaalf (anders als hij van 10 tot 12 slaapt is het wel heeeeel lang tot 1900). De vraag is of je tot half twaalf wakker houden al red?

3 jaar geleden

Wij ook een poosje strijd gehad bij het middagslaapje. Hier heeft het geholpen om het ochtendslaapje maximaal 1 uur te laten duren (wakker maken dus) en hierdoor werd middagslaapje makkelijker en langer

3 jaar geleden

Mijn zoon van 9 maanden doet geen slaapje (eind) van de middag. Hij slaapt vaak in de ochtend 9 tot 10, dan van half 1 tot 1, kwart over 1 en dan om 7 uur pas weer. Het middagslaapje heb ik opgegeven, hij was altijd veel te actief

3 jaar geleden

Reactie op Milein

Mijn zoon van 9 maanden doet geen slaapje (eind) van de middag. Hij slaapt ...
Mijn zoontje is ook actief full energie. Heb het ooo opgegeven hij doet 1 dutje