10 Reacties

3 jaar geleden

Hier precies het zelfde al 3 dagen! Geen idee wat er aan de hand is maar als we een uur later een broodje aanbieden dan eet de dat helemaal op. Hele vreemde situatie zo.... Geen advies maar je bent niet alleen👍

3 jaar geleden

Reactie op BBTV

Hier precies het zelfde al 3 dagen! Geen idee wat er aan de hand is maar al ...
Nou inderdaad raar he! En dan ook omdat we het haar toch zelf laten doen… toch erg boos worden. We proberen maar gewoon elke avond weer aan te bieden en vol te blijven houden, maar erg stressvol dit.

3 jaar geleden

Hier loopt ze nu rond met een bakje peperkoek. Dat eet ze nu helemaal op en avondeten blijven we aanbieden maar ik wil inderdaad voor ze naar bed gaat wel dat ze wat binnen heeft. Ze slaapt ook erg slecht laatste tijd dus zou niet handig zijn als ze ook nog eens wakker word van de honger😅

3 jaar geleden

Reactie op BBTV

Hier loopt ze nu rond met een bakje peperkoek. Dat eet ze nu helemaal op en ...
Ohja ik snap het! Wij proberen dan ook nog alsnog wel een toetje te geven. Want willen idd ook niet dat ze met honger naar bed gaat… blijven volhouden😩

3 jaar geleden

Reactie op IP1992

Ohja ik snap het! Wij proberen dan ook nog alsnog wel een toetje te geven. ...
Komt vanzelf wel weer goed lijkt me😅 ik probeer er geen groot ding van maken voor haar want dan word de druk alleen maar groter en werkt juist de andere kant op hier😂

3 jaar geleden

Hier ook een paar weken gehad dat ze in de avond niet wilde eten of maar een paar happen. Wij hebben er nooit een gevecht van gemaakt. Ze eet nu weer prima.

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Alles wat gedurende de dag met handen gegeten kan worden gaat er als zoete koek in, maar eten geven met een lepel/vork ho maar🙈 Ik probeer haar zoveel mogelijk met haar handen te laten eten en af en toe de lepel/vork aan te bieden.. soms heb ik geluk maar vaak ook niet.. heb dus helaas geen tips voor je, volg graag mee voor de tip!😁

3 jaar geleden

Dochter eet hier al maanden niet warm. Alleen patatjes en worst wil ze. Maar aardappel of groente krijgen we er niet in. Een fase.

3 jaar geleden

Hier precies zo! Sinds het doorkomen van de kiezen is warm eten een gedoe! Ik laat het en bied een boterhammetje aan of een schaaltje yoghurt of iets in de trant het heeft geen zin om er een issue van te maken.. lijkt me dat ze dan alleen maar weer afkeer krijgen.. ik bied het aan wil je niet prima dan morgen weer warm proberen. Brood, ontbijtkoek etc gaat wel dus ik laat het maar eventjes nu.. zal wel weer overgaan

3 jaar geleden

Hier al twee dagen heeeel weinig eten, niet alleen warm slecht, nee alles.... Alleen fruit gaat er enigszins in. Drinken blijft ze gelukkig goed doen, maar daar heb je ook alles mee gezegt