14 Reacties

3 jaar geleden

Als je een airco koopt zet deze dan ff goed hard voor je kindje gaat slapen. Liever niet aan als ie slaapt. Ventilator kan opzich aan blijven als die dan maar niet op je kindje gericht staat. Gewoon lekket de kamer in blazen

3 jaar geleden

Oke dankjewel, heb je nog tips voor een merk airco/ventilator? Of maakt dat niet zoveel uit?

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben zo wel op me zoontje zijn kamer en op onze kamer zo dyson die kan je op verschillende standen zetten wat ideaal is voor kinderen, op onze zoontje zijn kamer staat die op niveau 2 en dat is voor hem in zijn kamer genoeg Het is wel veel geld maar werkt goed en ze maken ook bijna geen lawaai, alleen als je ze bvb op 10 zet wel natuurlijk

3 jaar geleden

Thanks! Ik ga er naar kijken! Idd wel een hoop geld, maar als t goed is gaan ze lang mee :)

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Martje-24

Thanks! Ik ga er naar kijken! Idd wel een hoop geld, maar als t goed is gaa ...
Ja ze zijn echt ideaal Ze kunnen ook draaien, en de dyson zuiverd lucht. Vuile lucht word gereinigd en blaas schone lucht eruit. En dan is het 1 keer per jaar de filter vervangen.

3 jaar geleden

Wij nemen gewoon een airco. En dan gewoon niet te koud zetten

3 jaar geleden

Wij hebben toevallig ook net airco's laten plaatsen. Die zomers zijn niet te doen, al helemaal niet voor die kleintjes.

3 jaar geleden

War hebben jullie kindjes aan. Ze ligt nu nog in een gevoerde slaapzak. Maar ja denk dat ik beter de puckababy aan kan doen

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

War hebben jullie kindjes aan. Ze ligt nu nog in een gevoerde slaapzak. Ma ...
Een slaapzak van de Hema, zonder mouwtjes en hij ligt er met zijn romper alleen in. Verder wel z'n raam dicht, en ons raam open. Maar ik heb een zomerslaapzak besteld, dat is net wat luchter

3 jaar geleden

Reactie op Martje-24

Een slaapzak van de Hema, zonder mouwtjes en hij ligt er met zijn romper al ...
Ja zoë voelde net wat klam dus ventilator aangezet en morgen in dr puckababy die niet gevoerd is

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ja zoë voelde net wat klam dus ventilator aangezet en morgen in dr puckabab ...
Ik denk niet dat dat erg is hoor. Ze koelen snachts toch af, en als ze wakker worden zitten ze weer vol energie.

3 jaar geleden

Reactie op Martje-24

Ik denk niet dat dat erg is hoor. Ze koelen snachts toch af, en als ze wakk ...
Ja alleen doe ik dan liever morgen een dunnere slaapzak aan en kan ik evt altijd nog een laken aan doen

3 jaar geleden

Wij hebben net airco's laten plaatsen in huis. 1 beneden, 1 op onze kamer en 1 op de kamer van ons dochtertje. Die op onze slaapkamer en op de kamer van ons dochtertje zetten wij voor het slapen op flink koud aan en zodra ze gaat slapen gaat ie uit. Zelfde geld voor die op onze kamer. De kamers zitten op het zuiden dus worden anders loei heet. Niet te doen vorige zomer dus nu meteen laten plaatsen. Zoals vorige zomer wouden wij nooit meer! We hebben ook rolluiken laten plaatsen op alle kamers dus dat scheelt ook wel natuurlijk. Maar halleluja die airco's zijn echt heilig! Voor ons nooit meer een heet huis waar je van de hitte niet meer op of aan kan.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Wij hebben net airco's laten plaatsen in huis. 1 beneden, 1 op onze kamer e ...
Nee dat hebben wij ook, ik heb zelf echt een verschrikkelijke hekel aan hitte, maar het is een beetje een lastig huis. Goede airco's zijn niet goedkoop, hebben een vrij droge lucht en wij kunnen geen rolluik of screen kwijt aan de kant waar onze zoon slaapt. Dus dat is wel heel balen