37 Reacties

5 jaar geleden

Deze zijn top! Ze zijn wel best groot maar ik vind dat juist prettig.

5 jaar geleden

Ik heb ze van medela. Maar vind de wegwerp compressen van ardo medical day and night het beste tot nu toe.

5 jaar geleden

Reactie op Anne96

Deze zijn top! Ze zijn wel best groot maar ik vind dat juist prettig.
Deze had ik gezien inderdaad! Nou heb ik een best grote cupmaat, dus wat grotere zijn niet erg :)

5 jaar geleden

Ik gebruik deze! Ook heerlijk!

5 jaar geleden

Ik heb ze van little lamb, die hebben 2 verschillende maten. Met mijn cup D/E kan ik zowel de kleine als de grote goed hebben.

5 jaar geleden

Ik gebruik wollen in combinatie met een van katoen of bamboe. Ik lek enorm tijdens voeden of wanneer ze huilt, bij een enkele lek ik direct door. Dus wol op de borst en tussen de zoogcompress en de bh nog een compres van bamboe of katoen. Echt ze vliegen er doorheen hier. Fijn overproductie met een goed toeschietreflex 🙈😅

5 jaar geleden

Ik heb die van medela, maar die jeuken! Ook avent, is katoen en voelt prettig maar ze houden niet heel veel vocht vast..? Ik zal ook eens naar de andere opties kijken..

5 jaar geleden

Ik heb er van Ali Express en vind ze heel fijn, waren binnen een week geleverd. Gebruik tussendoor ook wegwerp van Etos eigen merk

5 jaar geleden

Ik vind deze erg fijn hier lekt het niet door heb er een aantal gehad die blijven doorlekken

5 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Ik heb er van Ali Express en vind ze heel fijn, waren binnen een week gelev ...
Ik heb nu ook die van Etos, enige die ik echt fijn vind..

5 jaar geleden

Reactie op Monique DdK

Ik gebruik wollen in combinatie met een van katoen of bamboe. Ik lek enorm ...
Ja en daarom zijn die wegwerp voor mij niet echt voordelig haha! Echt twee doosjes per week!

5 jaar geleden

Reactie op Annn20

Ik vind deze erg fijn hier lekt het niet door heb er een aantal gehad die ...
Ik lekte gigantisch door deze heen juist...

5 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/verzorgen/kraamproducten/philips-avent-wasbare-zoogkompressen-6-stuks-0353480000.html ik gebruik deze van philips avent, vindt deze erg fijn en in tegenstelling tot de recensies vindt ik ze beter opnemen dan de wegwerp zoogcompressen (in vergelijking met kruidvat eigen merk)

5 jaar geleden

Wil niet alles afbranden, maar door deze lekte ik ook gigantisch heen.

5 jaar geleden

Reactie op Liesker

Wil niet alles afbranden, maar door deze lekte ik ook gigantisch heen.
Wat gebruik je zelf?☺️

5 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Wat gebruik je zelf?☺️
Goede vraag! :) Uiteindelijk wegwerp van Kruidvat eigen merk. Die lekten niet door en waren tussen de voedingen in ook nog niet 'verzadigd'.

5 jaar geleden

Reactie op Liesker

Goede vraag! :) Uiteindelijk wegwerp van Kruidvat eigen merk. Die lekten n ...
Hah grappig, ik had vannacht de kruidvat eigen merk wegwerp juist gebruikt en doorgelekt en de nachten ervoorvmet die van philips juist niet. Is dus erg persoonlijk ;)

5 jaar geleden

Ik heb ze van Imse Vimse... gebruikte ze al bij mijn dochter 4 jaar geleden en nu weer. Vaak maar 1 per dag nodig, terwijl ik veel lek tijdens toeschietreflex

5 jaar geleden

Van greenjump heb ik wollen en zijde compressen. Deze zijn erg fijn met het warme weer!

5 jaar geleden

Reactie op Butterfly

Hah grappig, ik had vannacht de kruidvat eigen merk wegwerp juist gebruikt ...
Dat is grappig dan inderdaad!:)