19 Reacties

3 jaar geleden

Bij mijn dochter is het 24 graden ze ligt in de 4 seizoenen slaapzak van dr puck mouwen er af en eronder een romper zonder mouwen. Verder geen laken of iets ze ligt nog te zweten. Heb de ventilator aangezet gelukkig volgende maand de airco

3 jaar geleden

Ik doe meestal een t-shirtje of pyjamajasje met dr slaapzak met korte mouwen. Als het heel warm is, gewoon een rompertje met slaapzakje.

3 jaar geleden

Bij ons 25 gr in de kamer. Een romper en een dunne slaapzak is echt meer dan genoeg hier. Niet fijn die warmte in huis..

3 jaar geleden

Puckababy buitenslaap zak zonder mouwen en romper korte mouw eronder. De kamer is rond de 21/22 graden.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Bij mijn dochter is het 24 graden ze ligt in de 4 seizoenen slaapzak van d ...
Hier ook zo warm! Van de week was de temp van mijn zoontje zelfs 39 gr. Toen besloten om het raam ook open te laat in de nacht.

3 jaar geleden

Wij hebben romper zonder mouw, puckababy met mouwen de dunne buitenkant. En een dun dekentje. Kamer is rond de 22 graden.

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Hier ook zo warm! Van de week was de temp van mijn zoontje zelfs 39 gr. Toe ...
Zielig he... en dan lig ik op.mn slaapkamer lekker met dr airco... nog even dan heeft zij er ook 1 zodat de ergste warmte weg is

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Zielig he... en dan lig ik op.mn slaapkamer lekker met dr airco... nog even ...
We gaan die van ons nu ook echt van zolder halen. Het blijft nog wel even aanhouden dit.

3 jaar geleden

Hier is haar slaapkamer ook 21 a 22, ze draagt een romper korte mouwen en de puck a baby buitenzak zonder mouwen. Voor onze dochter warm genoeg!

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

We gaan die van ons nu ook echt van zolder halen. Het blijft nog wel even a ...
Jaa daarom en beter iets te koud dan geven ze wel een gil. Bij iets te warm niet

3 jaar geleden

Onze zoon heeft een korte broek en shirt met korte mouwen en een hele dunne slaapzak aan. Dan zweet hij nog 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Onze zoon heeft een korte broek en shirt met korte mouwen en een hele dunne ...
Misschien alleen in romper in de slaapzak

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Misschien alleen in romper in de slaapzak
Dit shirtje en broekje is cooler dan een romper 😉

3 jaar geleden

Wij hebben de slaapzak niet meer gebruikt en gaat prima!

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Wij hebben de slaapzak niet meer gebruikt en gaat prima!
En dan alleen romper of een pyjama ?

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

En dan alleen romper of een pyjama ?
Alleen een romper zonder mouw. Onder een lakentje. Maar elk kindje is anders. De een wat kouwelijker dan de ander......daarin moet je wel goed naar je eigen kindje kijken

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Alleen een romper zonder mouw. Onder een lakentje. Maar elk kindje is ander ...
Ja logisch, een lakentje gebruiken wij niet. Dus zou alleen een romper te koud zijn.

3 jaar geleden

Bij ons momenteel 26 graden op zijn kamertje steeds. Slaapt alleen in een romper met korte mouwen

3 jaar geleden

Dunne slaapzak en romper met korte mouwen. S ochtends meteen het raam wagenwijd open om af te koelen, de rest van de dag potdicht met verduisterende gordijnen.