9 Reacties

2 jaar geleden

Ik zie niets

2 jaar geleden

Ik zie op die van action wel wat.. 't is wel echt nog erg vroeg. (al teste ik ook 5 dagen voor mijn nod positief met action early). Kans op dat het toch fout gaat is in de komende week erg groot. Ik zou even rustig wachten en over een paar dagen nog een keer testen.

2 jaar geleden

Reactie op Linnyd

Ik zie op die van action wel wat.. 't is wel echt nog erg vroeg. (al teste ...
Nu zie je het beter slechte lichtinval

2 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Ik zie niets
Nu zie je het beter slechte lichtinval

2 jaar geleden

Mijn eerste test van de action begon ook zo licht en ben nu ruim 3 maanden zwanger. Echter doe over 2 dagen nog een test. Moet nu langzaamaan een sterker streepje gaan geven. Nog even afwachten hoor! Is nog zooo licht. Op de clearblue zie ik niets denk ik. Hoop dat je zwanger bent.

2 jaar geleden

Ik denk dat je zwanger bent. Wat denk jij?

2 jaar geleden

Dit was mijn test vd action. Die was echt mega duidelijk. Zou het over een paar dagen gewoon nog een keer proberen.

2 jaar geleden

Idd het kan wat later heel duidelijk zijn de strepen op de test. Ik had het ook in het begin met testen dat het minder duidelijk was (bij alle 3 de kids) omdat het vroeg was dus voor de 6 weken. Maar als er maar een heel licht streepje te zien was was ik wel zwager. Bij de 4e was de test heel duidelijk. Ik kwam ook pas met 11 weken bij de vk ik dacht dat ik 6 a 7 weken zwanger was 馃槄

2 jaar geleden

Ik zie wel een streepje bij de Action test, bij mij begon het ook zo en was zwanger. Die bakjes ken ik niet, moet dat grote vlak een plusje zijn?